Izobraževanje bo potekalo ˝v živo˝, v skladu s higienskimi priporočili NIJZ ali kot interaktivno ˝on-line˝ izobraževanje, tako da je izvedba zagotovljena. Število mest je omejeno na 9 udeležencev.
Celotna delavnica temelji na študiji primera iz prakse. Tekom delavnice bodo predstavljene teoretične osnove, metodologije dela pa bomo uporabili na predstavljenem študijskem primeru. Udeleženci boste tako spoznali vse korake k učinkoviti pripravi projektnega poslovnega načrta in tako vaše pridobljeno znanje hitro prenesli v prakso!
Način dela:
- teoretične osnove o upravljanju sprememb, izračunavanju donosnosti, naboru možnosti financiranja projektov, razvoju poslovnih modelov, ...
- predstavitev metodologij za hitrejše poenotenje vizije, obsega poslovnega modela in vrednotenja zaznanih priložnosti,
- predstavitev metodologij za iskanje alternativnih rešitev,
- predstavitev metodologij za strukturiran pristop k vrednotenju koristi in stroškov,
- predstavitev metodologij za vrednotenje tveganj in scenarijev,
- študija praktičnega primera – razvoj novega izdelka oz. storitve in poslovnega modela.
Ne spreglejte izobraževalnega modula Akademija PROJEKTNEGA managementa - sistematično usposabljanje projektnih managerjev.
Za več o tej tematiki obiščite naš blog Prelistaj.si.

Program
Upravljanje enotne vizije in vseh deležnikov
Iskanje in preverjanje koristi ter sprejemljive stopnje tveganja
Izbira nabora virov kapitala za projekt in iskanje alternativnih rešitev
Ocenjevanje potrebnih investicij in stroškov
Upravljanje negotovosti
Potrditev kritičnih dejavnikov uspeha
Izračun donosnosti projekta in »kaj-če« analiza
Na praktični delavnici boste dobili tudi odgovore na naslednja vprašanja:
- kako hitro in učinkovito uskladiti Business Case študijo za nov izdelek oz. storitev ali poslovni model,
- kako financirati nov razvoj izdelka,
- kako se odzvati, ko v ekipi pride do različnih mnenj glede izbire najboljše poti do pričakovanega rezultata,
- kako se odzvati, ko vam očitajo, da so predpostavke, vključene v dokumentacijo, nerealne,
- kako veste ali vaša ekipa zares v celoti stoji za postavljenim načrtom,
- kako in kje iskati potencialne koristi,
- kako izbrati učinkovito metodologijo, ki vam omogoča, da razmislite o naboru vseh možnih koristi,
- kako zajeti vse spremembe bodočih stroškov,
- kakšen je postopek validacije koristi in stroškov,
- koliko in katere elemente je dejansko potrebno obvladovati,
- kako izvajati »kaj-če« analize,
- kako ovrednotiti tveganja,
- kako spremljati uspešnost realizacije na transparenten način,
- kako obvladovati konflikte med različnimi interesi, ... in še mnogo več.
Knjiga AGILNO!? Projekti, zaposeni, podjetja ponuja odgovore na vprašanja kdaj, zakaj in kako uporabiti agilne pristope.
Knjiga vsebuje v tem trenutku najbolj celovit prikaz agilnih pristopov. Vsebina, povzeta po vrsti strokovnih knjig, člankov, predstavitev in drugih internetnih virov, pa je podkrepljena z ugotovitvami raziskav, tako tujih, kot dveh domačih iz leta 2018 in 2020.
Več o knjigi si preberite tukaj.
Ne spreglejte tudi odlične knjige Projektni management - teorija in praksa (3. ponatis). Knjiga vsebuje povzetek svetovne literature s področja obvladovanja projektov različnih vrst v različnih organizacijah. Prikazuje procese, postopke in orodja, ki se uporabljajo v praksi, ki jih avtor izdatno nadgrajuje še z nasveti iz svoje bogate prakse. Na voljo so še zadnji izvodi knjige! Več o knjigi si preberite tukaj.
Predavatelj
mag. Gašper Prevodnik,
imetnik licenc LSSBB (Lean Six Sigma Black Belt) in preizkušeni notranji revizor. Prav tako izvaja predavanja na Slovenskem inštitutu za revizijo, za udeležence programov za pridobitev licence preizkušenega notranjega revizorja za izpit »Upravljanje poslovnih procesov ter informacijske tehnologije in z njo povezanih tveganj«. Predavatelj je diplomiral na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na bančno-finančni smeri s področja vrednotenja obveznic. Magistriral je iz novih poslovnih modelov v digitalnem bančništvu. Predaval je v okviru mednarodnega programa na Ekonomski fakulteti s področja prenove poslovnih modelov, kot gostujoči predavatelj pri predmetu e-poslovanja, pri prof. g. Trkmanu. Ima 16 let izkušenj v bančništvu. Aktivno je sodeloval pri razvoju vrste poslovnih modelov ter pripravi in presoji poslovnih načrtov tako s področja razvoja novih produktov kot drugih poslovnih rešitev. Z vodenjem projektne pisarne je nadziral tako pripravo projektov in realizacijo predvidenih koristi kot vodil vrsto optimizacij procesov. Kot projektni vodja je razvijal vrsto digitalnih rešitev, kot tudi implementacijo zahtevnejših projektov preobrazbe. Danes je ustanovitelj in partner v podjetju Lynx-BPM d.o.o., katerega temeljna dejavnost je optimizacija procesov in vitka transformacija podjetij.
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
Kotizacija
218,00 € + 22%
Plačilo z DDV znaša 265,96 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov
z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med
odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun
št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po
delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo
delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.
Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!
Prijavite se
Obvesti me o naslednjem terminu >
Dodatne ugodnosti
Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!