« Nazaj na Koledar izobraževanj
PRENOVLJENO
PRODUKTNI MANAGEMENT – sodobni pristopi pri upravljanju produktov ali storitev
Vse od A do Ž za konkurenčno prednost na trgu
18. 11. 2024 - 12:00 - 17:30
238,00€Termin
- Datum:
- 18. 11. 2024
- Trajanje:
- 12:00 - 17:30
- Cena (bez DDV):
- 238,00€
- Event Kategorije:
- Dvig konkurenčnosti, Sodobne metode povečevanja prodaje
- Prijavite se:
- Prijavite se
Lokacija
- Agencija POTI
- Stegne 7, Ljubljana + Google zemljevid
Kontakt
- Agencija POTI – z znanjem do cilja!
- Telefonska številka:
- 01 511 39 20
- E-naslov:
- info@agencija-poti.si
Konkurenca na globalnem trgu je vse večja. Podjetja so za svoj obstanek prisiljena čim bolj učinkovito in uspešno odgovarjati na izzive časa. Pri tem je za podjetje bistveno, da pravočasno zaznava spremembe v okolju in v njih prepoznava tržne priložnosti. Ključne so odločitve kako pravočasno uvajati prave ideje ter hkrati v življenjskem ciklu produkta oz. storitve skrbeti za njegov razvoj oz. »izumrtje«. Strategija razvoja na nivoju produktov oz. storitev in poslovanja mora biti v skladu z vizijo in strategijo podjetja.
Pravilno zasnovani produktni management v podjetju se kaže v rasti prihodkov, ohranjanju in rasti tržnega deleža ter razvojno-tehnološki sposobnosti podjetja. Ključni pokazatelj pa je delež prihodkov iz novih (inovativnih) produktov oz. storitev upoštevajoč vse produkte oz. storitve, ki jih podjetje že ima.
Pravi produktni manager je kombinacija ciljno usmerjenega posameznika, ki želi stalno zagotavljati rast s poglobljenim vpogledom v tehnologijo ter močno empatijo do uporabnikov in strank.
Produktni management združuje vse komponente za zagotavljanje konkurenčne prednosti na trgu – tako na makro nivoju (npr. pozicioniranje v panogi, širjenje sposobnosti in zmožnosti podjetja, nevtraliziranje konkurentov), kot tudi na mikro nivoju (vpetost v proces razvoja produktov oz. storitev, izvajanje programov stroškovnega re-inženiringa, … ).
Produktni management, ki združuje na strateškem in operativnem nivoju vsa potrebna tržna, ekonomska ter tehnična znanja zagotovo ob učinkovitem izvajanju prispeva k rasti podjetja in dobička.
Na praktično naravnani delavnici se boste naučili:
- kakšna je sodobna usmerjenost produktnega managementa,
- kako upravljati življenjski cikel produkta ali storitve,
- kakšne so strategije upravljanja produktov ali storitev,
- kako izboljšati pretok informacij skozi proces načrtovanja novih produktov ali storitev,
- kako skrajšati čas razvoja novega produkta ali storitve,
- kako izbrati prave ideje pri upravljanju sprememb produkta ali storitve,
- kako zasnovati uspešen produkt ali storitev na trgu.
- Življenjski cikel in uspešnost produktov ali storitev
- Vpliv na produktne ali storitvene cilje, ceno in trženjsko strategijo
- Ključni dogodki: predaja na trg, upravljanje produkta ali storitve in zaključek prodaje
- Uporabniška izkušnja in načrt razvoja
- Stik s stranko in oblikovanje izkušnje
- VOC (Voice of Customer) in tehnike priotiziranja in potrjevanja rešitev
- Upravljanje „back-loga“ in metode upravljanja razvoja produktov ali storitev (Kanban, DMADOV, SCRUM)
- Izbor ključnega poslovnega modela
- Analiza konkurence in pozicioniranje produkta ali storitve
Delavnica bo izvedena na praktičnem primeru.
mag. Gašper Prevodnik,
je projektni in produktni manager. Po osnovni izobrazbi je ekonomist in magister informacijskih znanosti in je deloval predvsem v finančnem in storitvenem sektorju. V industriji pa je sodeloval/vodil številne projekte razvoja novih izdelkov, re-inženiringa izdelkov in poslovnih procesov ter transformacij poslovnih modelov podjetij. V finančnem sektorju je bi odgovoren za razvoj produktov in storitev tudi za IT področje (npr: razvoj prvih spletnih kreditov v JV regiji). Danes deluje kot samostojni svetovalec in sodeluje z različnimi ponudniki IT opreme. S končnimi strankami pa sodeluje pri uvajanju in transformaciji produktov ter sistemov.
Gašper Prevodnik ima bogate praktične izkušnjami na področju razvoja, produktnega vodenja in marketinga, vzpostavljanja distribucijskih kanalov in upravljanja življenjskih ciklov. Ukvarja se tudi z implementacijo lean rešitev v storitvenem sektorju. Njegovo poklicno in akademsko pot je oblikovala predvsem panoga, kjer se zahteva neprestano preverjanje znanja in rast podjetja v konkurenčnem okolju.
- Business Case Study
- Učinkovito uvajanje in obvladovanje sprememb po svetovno priznanem standardu (Standard for Change Management©) – sodobna orodja in agilni pristopi
- Upravljanje celovite izkušnje stranke (CX – Customer Experience) – kako zagotoviti odlične izkušnje
- Dvig INOVATIVNOSTI | Kreativnost in Design Thinking
- Bodite ODLIČNI pri DOSEGANJU zastavljenih CILJEV
- STORYTELLING – delavnica za ustvarjanje prepričljivih in uporabnih zgodb
- Management RAZVOJNIH oddelkov
- Management PRODAJNIH ODDELKOV – odličnost, učinkovita organizacija in vodenje za uspeh
- Specifikacija zahtev za programsko opremo – od ideje do opisa
- Akademija PROJEKTNEGA managementa – sistematično usposabljanje projektnih managerjev
Kotizacija
238,00 € + 22 % DDV
Plačilo z DDV tako znaša 290,36 € in vključuje strokovno predavanje, prikaz primerov iz prakse z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na izobraževanju in prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917, odprt pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Po izobraževanju vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.
Dodatne ugodnosti
Zgodne prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.