
« Nazaj na Koledar izobraževanj

Konstruktiven FEEDBACK – kako ga podati in sprejeti?!
POHVALA ali KRITIKA kot učinkovito orodje za IZBOLJŠAVE in spodbuda k NAPREDKU
2. 4. 2025 - 9:00 - 15:30
228,00€Termin
- Datum:
- 2. 4. 2025
- Trajanje:
- 9:00 - 15:30
- Cena (bez DDV):
- 228,00€
- Event Kategorije:
- Razvoj kadrov, timov in coaching, Vodenje & Komunikacija
- Prijavite se:
- Prijavite se
Lokacija
- Agencija POTI
- Stegne 7, Ljubljana + Google zemljevid
Kontakt
- Agencija POTI – z znanjem do cilja!
- Telefonska številka:
- 01 511 39 20
- E-naslov:
- info@agencija-poti.si
Ste se že kdaj znašli v situaciji, ko niste vedeli, kako podati povratno informacijo, ne da bi pri tem ustvarili nelagodje?
Ali pa ste prejeli povratno informacijo, ki vam ni prinesla koristi, ampak zgolj občutek kritike?
Povratna informacija je nepogrešljiv del vsakega delovnega okolja, saj vpliva na učinkovitost, motivacijo in odnose med sodelavci. A ključnega pomena je, da jo znamo podati in sprejeti na način, ki spodbuja rast in razvoj – ne pa ustvarja nesporazumov ali odpora.
Na praktično naravnanem izobraževanju boste skozi interaktivne vaje in simulacije resničnih situacij pridobili:
- učinkovite tehnike podajanja jasne, spoštljive in konstruktivne povratne informacije
- strategije za sprejemanje povratne informacije na način, ki spodbuja osebni in strokovni razvoj
- večjo samozavest pri komunikaciji s sodelavci in nadrejenimi
- priložnost za izboljšanje odnosov in ustvarjanje pozitivnega delovnega vzdušja
Spoznali boste različne vrste povratnih informacij – od pohvale in konstruktivne kritike, do spodbudnega usmerjanja ter se naučili, kako jih prilagoditi različnim situacijam, da bodo dosegle želeni učinek. Prav tako boste dobili vpogled v pomen povratne informacije pri letnih razgovorih in vsakodnevnih interakcijah. Z aktivnim pristopom boste razvili veščine, ki bodo izboljšale vašo komunikacijo in prispevale k večji zavzetosti ter boljši delovni klimi.
Pomen povratne informacije
- Zakaj je povratna informacija ključna za uspešno sodelovanje?
- Različne vrste povratne informacije (konstruktivna, destruktivna, motivacijska, razvojna)
- Pogoste napake pri podajanju in sprejemanju povratnih informacij
Kako podati učinkovito povratno informacijo
- Osnovna pravila in struktura
- Kako pohvaliti, da spodbudimo rast?
- Kako podati kritično povratno informacijo, ne da bi povzročili odpor?
Kako sprejemati povratno informacijo in se nanjo ustrezno odzvati
- Razumevanje in sprejemanje konstruktivne kritike
- Kako obvladati čustveno reakcijo?
- Aktivno poslušanje in postavljanje pravih vprašanj
- Kako povratno informacijo sprejeti na način, ki spodbuja razvoj?
Povratna informacija v odnosu vodja – zaposleni
- Kako vodje ustvarijo kulturo odprte in iskrene komunikacije?
- Razvojna povratna informacija kot orodje za rast zaposlenih
- Redni feedback kot ključ do večje motivacije in zavzetosti ekipe
Osebni načrt za izboljšanje podajanja in sprejemanja povratne informacije
mag. Peter Babarović,
je magistriral s področja podjetništva in sicer na temo “Kakovostno ravnanje s čustvi v podjetju” in trenutno vodi lastno podjetje s svetovno uveljavljeno blagovno znamko na področju zdravega življenjskega sloga in z le-tem povezanimi izdelki. Vedno stremi k drugačnosti, konkurenčni prednosti in odlični uporabniški izkušnji svojih strank s celega sveta. Vzpostavil je svoj učinkovit sistem uspešnega postavljanja in doseganja ciljev ter lastne odgovornosti za uspeh. Ob tem že več kot 20 let poučuje japonsko borilno veščino Aikido, 5 let pa tudi še veščino Systema.
Svoje bogate izkušnje in strokovno znanje že vrsto let deli kot avtor strokovnih člankov ter kot odličen in energičen predavatelj navdušuje udeležence izobraževanj na področju vodenja sodelavcev, komuniciranja, osredotočenosti pri delu – toka produktivnosti, razumevanja ter razvoja lastnega potenciala, doseganja ciljev, zavedanja in prevzemanja odgovornosti za uspeh, time management-a, …
- Umetnost VODENJA SODELAVCEV s postavljanjem vprašanj
- Sestanki – izguba časa ali dodana vrednost podjetja?
- Vodja “z leskom v očeh”- sodobni načini vodenja in motiviranja sodelavcev
- V praksi učinkovit »TIME MANAGEMENT« – uspešno dosezite zastavljene cilje
- Dress For Success – za uspešen slog, ki odraža vašo unikatnost
- Metode uspešnih pogajanj
Kotizacija
228,00 € + 22 % DDV
Plačilo z DDV tako znaša 278,16 € in vključuje strokovno predavanje, prikaz primerov iz prakse z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na izobraževanju in prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917, odprt pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Po izobraževanju vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Dodatne ugodnosti
Zgodnje prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.