Additional menu

Nalagam Izobraževanja

« Nazaj na Koledar izobraževanj

Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki

Sodobni pristopi k reševanju konfliktov

11. 4. 2024 - 9:00 - 15:30

228,00€

Termin

Datum:
11. 4. 2024
Trajanje:
9:00 - 15:30
Cena (bez DDV):
228,00€
Event Kategorije:
,
Prijavite se:
Prijavite se

Lokacija

Agencija POTI
Stegne 7, Ljubljana + Google zemljevid

Kontakt

Agencija POTI – z znanjem do cilja!
Telefonska številka:
01 511 39 20
E-naslov:
info@agencija-poti.si

Kljub temu, da se zavedamo dejstva, da smo si ljudje med seboj različni, mnogokrat ne razumemo, zakaj je nekdo drug odreagiral popolnoma drugače, kot bi v isti situaciji odreagirali sami.

Delo s strankami je že samo po sebi pogosto naporno, kljub temu, da je večina strank prijaznih, uvidevnih in potrpežljivih. Za delo s težavnimi strankami in reševanje situacij z njimi, čeprav jih je manj, pa porabimo veliko več časa in energije. Nekateri ljudje so že karakterno težavni in jih ne moremo spreminjati, lahko pa omilimo njihov odziv (reakcije) s pravilnim komunikacijskim pristopom.

Za učinkovito komuniciranje s težavnimi strankami ni dovolj poznati oz. uporabiti različne komunikacijske tehnike, potrebno je poznati tudi psihološko ozadje, saj si stranka predvsem želi, da je slišana. Pravilni pristop pomeni osredotočiti se na strankino težavo in ne na lastne občutke.

Na praktično naravnani delavnici se boste naučili učinkovito reševati konflikte in kako postaviti mejo v odnosu oz. v komunikaciji s težavnimi strankami. Izdelali boste tudi vaš osebni načrti, kako izboljšati komunikacijske sposobnosti pri delu s strankami.

Delavnica bo potekala kot trening sodelujočih z namenom osvojiti čim več praktičnih znanj in veščin. Potek delavnice je prilagojen iskanju rešitev za konkretne težave udeležencev. Zato bo predavatelj že na začetku delavnice našel povezavo med cilji udeležencev in temu primerno prilagodil tudi fokus delavnice.

Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki

TERMIN: 11. 4. 2024 (od 9:00 do 15:30)

  • Ista situacija, različni pogledi sogovornikov
  • Kaj vpliva na to, da imamo ljudje različne poglede na eno in isto situacijo?
  • Kaj določa naše vedenje in vedenje naših strank?
  • Meje odnosa v komunikaciji
  • Kaj narediti oz. kako reagirati, ko sogovornik prekorači mejo odnosa?
  • Zakaj je dobro imeti pravila?
  • Kaj narediti oz. kako reagirati, ko nekdo prekorači pravila?
  • Vodenje pogovora oz. komunikacije z vprašanji
  • Priprava na ugovore / izgovore in kako jih uporabiti v komunikaciji
  • Reklamacije: kako biti umirjen, ko se stranka vede nespoštljivo
  • Komunikacija po telefonu: na kaj je potrebno biti še posebno pozoren
  • Komunikacija v prodajnem procesu – 5 faz: analiza potreb, priprava ponudbe, predstavitev ponudbe, ugovori in izgovori strank – reklamacije)

Peter Babarović

Mag. Peter Babarović

je magistriral s področja podjetništva na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in sicer na temo “Kakovostno ravnanje s čustvi v podjetju”. Svoje znanje o človeških potencialih že več kot 20 let razvija tudi kot učitelj in vaditelj veščine Aikida ter več kot 5 let kot učitelj in vaditelj veščine Systema. Je avtor številnih člankov na temo uspešnega in učinkovitega vodenja, razumevanja ter razvoja lastnega potenciala. Ukvarja se z usposabljanjem, treningi in coachingi vodstvenega kadra v podjetjih.

Angažiralo ga je že preko 300 slovenskih podjetij, dve leti je deloval tudi kot trener in coach tudi v sklopu mednarodne skupine NEWAYS. Zadnja leta pa deluje kot odličen predavatelj predvsem na področjih: Učinkovito vodenje in komuniciranje, Optimalna izraba in organizacija časa, Osredotočenost in navdušenje pri delu, Moja odgovornost za uspeh. Usposabljanja vedno vključujejo tudi zavedanje pomembnosti postavljanja konstruktivnih ciljev ter s tem povezane lastne odgovornosti za sprejemanje in doseganje teh ciljev. Velik poudarek je tudi na osebnem delovanju, in organiziranosti dela. Izvaja tudi individualne coachinge in motivacijska predavanja – lasten BTI pristop za razvoj potencialov.

Kotizacija

228,00 € + 22 % DDV

Plačilo z DDV tako znaša 278,16 € in vključuje strokovno predavanje, prikaz primerov iz prakse z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na izobraževanju in prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917, odprt pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Po izobraževanju vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Dodatne ugodnosti

Zgodne prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.

Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.

Ugodnosti se ne seštevajo!

Trulli
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.