« Nazaj na Koledar izobraževanj
Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki
Sodobni pristopi k reševanju konfliktov
27. 11. 2024 - 9:00 - 15:30
228,00€Termin
- Datum:
- 27. 11. 2024
- Trajanje:
- 9:00 - 15:30
- Cena (bez DDV):
- 228,00€
- Event Kategorije:
- Sodobne metode povečevanja prodaje, Vodenje & Komunikacija
- Prijavite se:
- Prijavite se
Lokacija
- Agencija POTI
- Stegne 7, Ljubljana + Google zemljevid
Kontakt
- Agencija POTI – z znanjem do cilja!
- Telefonska številka:
- 01 511 39 20
- E-naslov:
- info@agencija-poti.si
Kljub temu, da se zavedamo dejstva, da smo si ljudje med seboj različni, mnogokrat ne razumemo, zakaj je nekdo drug odreagiral popolnoma drugače, kot bi v isti situaciji odreagirali sami.
Delo s strankami je že samo po sebi pogosto naporno, kljub temu, da je večina strank prijaznih, uvidevnih in potrpežljivih. Za delo s težavnimi strankami in reševanje situacij z njimi, čeprav jih je manj, pa porabimo veliko več časa in energije. Nekateri ljudje so že karakterno težavni in jih ne moremo spreminjati, lahko pa omilimo njihov odziv (reakcije) s pravilnim komunikacijskim pristopom.
Za učinkovito komuniciranje s težavnimi strankami ni dovolj poznati oz. uporabiti različne komunikacijske tehnike, potrebno je poznati tudi psihološko ozadje, saj si stranka predvsem želi, da je slišana. Pravilni pristop pomeni osredotočiti se na strankino težavo in ne na lastne občutke.
Na praktično naravnani delavnici se boste naučili učinkovito reševati konflikte in kako postaviti mejo v odnosu oz. v komunikaciji s težavnimi strankami. Izdelali boste tudi vaš osebni načrti, kako izboljšati komunikacijske sposobnosti pri delu s strankami.
Delavnica bo potekala kot trening sodelujočih z namenom osvojiti čim več praktičnih znanj in veščin. Potek delavnice je prilagojen iskanju rešitev za konkretne težave udeležencev. Zato bo predavatelj že na začetku delavnice našel povezavo med cilji udeležencev in temu primerno prilagodil tudi fokus delavnice.
- Ista situacija, različni pogledi sogovornikov
- Kaj vpliva na to, da imamo ljudje različne poglede na eno in isto situacijo?
- Kaj določa naše vedenje in vedenje naših strank?
- Meje odnosa v komunikaciji
- Kaj narediti oz. kako reagirati, ko sogovornik prekorači mejo odnosa?
- Zakaj je dobro imeti pravila?
- Kaj narediti oz. kako reagirati, ko nekdo prekorači pravila?
- Vodenje pogovora oz. komunikacije z vprašanji
- Priprava na ugovore / izgovore in kako jih uporabiti v komunikaciji
- Reklamacije: kako biti umirjen, ko se stranka vede nespoštljivo
- Komunikacija po telefonu: na kaj je potrebno biti še posebno pozoren
- Komunikacija v prodajnem procesu – 5 faz: analiza potreb, priprava ponudbe, predstavitev ponudbe, ugovori in izgovori strank – reklamacije)
Mag. Peter Babarović
je magistriral s področja podjetništva in sicer na temo “Kakovostno ravnanje s čustvi v podjetju” in trenutno vodi lastno podjetje s svetovno uveljavljeno blagovno znamko na področju zdravega življenjskega sloga in z le-tem povezanimi izdelki. Vedno stremi k drugačnosti, konkurenčni prednosti in odlični uporabniški izkušnji svojih strank s celega sveta. Vzpostavil je svoj učinkovit sistem uspešnega postavljanja in doseganja ciljev ter lastne odgovornosti za uspeh. Ob tem že več kot 20 let poučuje japonsko borilno veščino Aikido, 5 let pa tudi še veščino Systema.
Svoje bogate izkušnje in strokovno znanje že vrsto let deli kot avtor strokovnih člankov ter kot odličen in energičen predavatelj navdušuje udeležence izobraževanj na področju vodenja sodelavcev, komuniciranja, osredotočenosti pri delu – toka produktivnosti, razumevanja ter razvoja lastnega potenciala, doseganja ciljev, zavedanja in prevzemanja odgovornosti za uspeh, time management-a, …
- V praksi učinkovit »TIME MANAGEMENT« – uspešno dosezite zastavljene cilje
- Bodite ODLIČNI pri DOSEGANJU zastavljenih CILJEV
- Umetnost VODENJA SODELAVCEV s postavljanjem vprašanj
- Konstruktiven FEEDBACK – kako ga podati in sprejeti?!
- Top SKILLS
- Dress For Success – za uspešen slog, ki odraža vašo unikatnost
- Sestanki – izguba časa ali dodana vrednost podjetja oz. organizacije?
Kotizacija
228,00 € + 22 % DDV
Plačilo z DDV tako znaša 278,16 € in vključuje strokovno predavanje, prikaz primerov iz prakse z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na izobraževanju in prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917, odprt pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Po izobraževanju vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.
Dodatne ugodnosti
Zgodne prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.