Kje se skriva ključ do debelih vrednosti v prodornih organizacijah?
1. Poglavje: Dizajn kot mišljenje
Kako se je dizajn razvil v oblikovalca novih poslovnih modelov?
Dizajn kot mišljenje v dobro družbe. Intervju z Davidom Kelleyjem
Poklon Billu Moggridgeu (1943–2012)
Kako je P&G postal organizacija, ki misli dizajn
Kako vzpostaviti učinkovit sistem so-delovanja za misleca dizajna (velja tudi za osebo za ženskega spola)?
So-delovanje oblikovalcev in menedžerjev
Središče so-delovanja v inovativnosti
Profesionalci za dizajn v prihodnosti
Kako naj dizajn postane način življenja v vaši organizaciji?
Ljudje, posel, tehnologija: inovativnost in dizajn kot mišljenje
Tri strategije inovativnosti
Kaj so inovacije, orientirane k dizajnu?
Zakaj so k dizajnu orientirane inovacije izjemno uspešne? Primer Nintendo.
Kako in zakaj postati inovativna družba?
Kako uveljaviti netehnološko ali disruptivno inovacijo?
Zakaj znajo biti otroci boljši v izgradnji stolpa (ali poslovnega modela) kot direktorji?
Kaj je kreativni ekosistem?
Ekonomija kreativnih industrij
Kako reševati problem čakalnih vrst?
Kako reševati probleme z dizajnom kot mišljenjem?
Kako spanec, humor in alkohol vplivajo na kreativnost pri reševanju problemov?
Kako vaša strast spremeni vse?
Je strast dovolj za razvoj vaše ideje, izdelka ali storitve?
Kako zagotavljati rast vaše organizacije?
Zakaj družbe, ne le gospodarske, potrebujejo dizajn kot mišljenje?
Spremembe za novo družbeno pogodbo je možno opredeliti na treh ravneh
2. Poglavje: Oblikovanje poslovnih modelov
Kaj je bilo ključno za uspešen razvoj Googla?
Zakaj sedem let graditi ponudbo vrednosti? Poslovni model Drupal
Kako vemo, da je Wikipedija prestala preizkus časa?
Kako rešiti problem transporta v tretjem svetu?
Kako rešiti problem hlajenja za večino prebivalstva?
Honda je z oblikovanjem novih poslovnih modelov vstopila na trg ZDA
Kako slikarji oblikujejo nove poslovne modele?
Kaj ima nora krava opraviti z oblikovanjem novih poslovnih modelov?
Problem poslovnega modela klasične nepremičninske agencije
Kakšen je poslovni model tradicionalne založbe?
Oblikovati nove poslovne modele za razvoj kolesarstva v Sloveniji
Kaj potrebujete za uspeh svoje ideje? Svojega projekta? Svojega novega podviga?
Kdo daje, kdo prejema?
Vrednosti, ki jih ponujate v vaši organizaciji, same po sebi ne zadostujejo več
Kako veste, da je vaša organizacija prodorna?
Kdaj je agencija ključni partner neki organizaciji?
Za inoviranje, še posebej za inovativne poslovne modele, ne potrebujete doktorata
O pobudi Oblikovanje novih poslovnih modelov
Delavnice in pobudo Oblikovanje novih poslovnih modelov smo zasnovali kot pomoč gospodarstvu in javnim organizacijam.
Zakaj je kanvas poslovnih modelov tako priljubljen?
Strategija modrega oceana in kanvas poslovnih modelov
Oblikovanje novih poslovnih modelov za izdajo knjige Business Model Generation
Kako začeti z oblikovanjem poslovnega modela na kanvasu poslovnih modelov?
Gradniki kanvasa poslovnih modelov
Pivotiranje okoli vašega poslovnega modela
Zakaj je pivotiranje okoli poslovnega modela pomembno za razvoj vsake nove ideje, izdelka ali storitve?
Kanvas poslovnih modelov je možno povezati z razvojem strategije v vaši organizaciji
3. Poglavje: Vodenje v dizajnu
Sedem vzorcev delovanja vodij
Kaj naredi vodjo učinkovitega?
Kako veliki vodje spodbujajo delovanje?
Kakšna bo organizacija prihodnosti?
Kako uspešno upravljati samega sebe?
Čustvena inteligenca je bistvenega pomena pri vodenju
Živeti sreč(n)o
Uspešni vodje delujejo kot vlagatelji tveganega kapitala
Povejte več, govorite manj: tri taktike, kako predstavljati in pridobivati podporo za vaše ideje
Najprej povejte, nato pokažite
Bodite ultimativni nindže učinkovitosti
Kanvas poslovnih modelov
Marko Savić je svetovalec za oblikovanje poslovnih modelov. Je profesor športne vzgoje, ki ga je življenjska pot zanesla v poslovne vode. Je izkušen dizajn menedžer in ustanovitelj dŠole Ljutomer. Po končani fakulteti je ob delu končal še dva magistrska študija, prvega iz medijskih študij in drugega in poslovodenja in organizacije. Njegovo poslanstvo je ozaveščanje povezave dizajna kot mišljenja (ang. Design Thinking) in inovativnih poslovnih modelov. Marko trdno verjame v povezovanje znotraj kreativne ekonomije, še posebej z vsemi, ki se prepoznajo kot del kulturnih in kreativnih industrij.
Poštnina ni vračunana v ceno!
Ob nakupu knjige boste prejeli tudi darilo!