NOVO PRODUKTIVNO in INOVATIVNO delovno okolje in timsko delo
Sodobni pristopi k dvigu inovativnosti in spodbujanje sodelavcev pri soočanju z različnimi izzivi poslovanja
Inovativno timsko delovanje je lahko največja konkurenčna prednost. Uspešni voditelji moderne dobe gradijo svoj uspeh na inovativnosti in timskemdelovanju. Znajo spodbujati zavzetost in sodelovanje, ki je temelj uspeha v dinamičnem poslovnem okolju.
Ključni dejavniki uspešnega timskega delovanja so:
- razvoj inovativnosti
- učinkovito obvladovanje sprememb
- hitro razreševanje konfliktov in problemov
- ustrezno vodenje tima
- sodelovanje in zavzetost članov tima
Uspešen tim redno dostavlja rezultate in se stalno prilagaja novim situacijam in izzivom. Timsko delovanje je ogledalo vodje zato je delavnica usmerjena v prepoznavanje in razvoj voditeljstva kot glavnega vodila uspešnega timskega delovanja.
Udeleženci bodo skupaj s predavateljem podrobno spoznali vse dejavnike uspešnega timskega delovanja. Za spodbujanje inovativnosti in razvoj timov je poleg poznavanja teorije potreben še praktični pristop in izvedba, ki temeljita na spontanosti in medsebojni usklajenosti posameznikov. Skozi teorijo in prakso se boste na zanimiv način spoznali s ključnimi elementi uspeha timov in pridobili novo in še kako pomembno znanje za učinkovito vodenje in razvoj timov.
Za več o tej tematiki obiščite naš blog Prelistaj.si.

Program
Učinkovito vodenje in razvoj timov:
- točno opredeljen namen in vizija
- razdeljene vloge posameznikov
- obvladovanje skupinske dinamike in komunikacije
- kombinacija strukturiranosti in spontanosti
- razvito voditeljsvo vodij in članov tima
Vzpostavitev inovativnega delovnega okolja:
- Spodbujanje inovativnosti posameznikov v timu
- Razvoj voditeljstva
- Uporaba coaching načina vodenja timov
Praktične vaje udeležencev:
- spoznavanje tipičnih značajskih struktur in njihovih lastnosti
- vedenje “v škatli” in kako jo odpreti
- orodja in metode za učinkovito timsko delovanje
Praktično izobraževanje je namenjeno tudi zaključenim skupinam v okviru naše ponudbe "Izobraževanje po meri". Za ponudbo ali rezervacijo terminov prosimo pišite na e-naslov: ana.kordis@agencija-poti.si, za več informacij pa kliknite tukaj:
Predavatelj
Zoran Korenjak, PMP, CCMP, NLP Master Practitioner, BHS Practitioner
Projektni manager, predavatelj in coach z več kot petnajstletnimi izkušnjami. Vodi strateške in kompleksne projekte v uspešnih družbah in večjih organizacijah, med drugimi tudi v finančni industriji. Je soavtor in predavatelj na Akademiji Projektnega Managementa, predava na strokovnih konferencah in izvaja coaching programe za posameznike ter podjetja.
Strokovnost na področju projektnega managementa izkazuje z mednarodno
priznanim certifikatom Project Management Professional (PMP)®, ki ga
izdaja Project Management Institute (PMI), vodilno svetovno združenje na
področju upravljanja projektov, programov in portfeljev.
Strokovnost na področju uvajanja sprememb dokazuje z mednarodno priznanim certifikatom Certified Change Management Professional™ (CCMP™), ki ga izdaja vodilno svetovno združenje na področju upravljanja sprememb Association of Change Management Professionals (ACMP).
Strokovnost na področju osebne storilnosti izkazuje z mednarodno priznanim certifikatom NLP Master Practitioner, ki ga izdaja Mednarodna zveza trenerjev Nevro-lingvističnega programiranja (NLP). Poleg tega je diplomant mednarodnega instituta za zdravljenje in osebno preobrazbo Barbara Brennan School of Healing. To je visoko spoštovana izobraževalna in globalna zdravilna institucija s tisočerimi diplomanti v več kot 50 državah po vsem svetu. Študij zajema proces osebnostnega razvoja študentov, ozaveščanje povezav med umom, telesom ter čustvi in osvajanje specializiranih zdravilnih tehnik in veščin za uporabo v strokovni praksi.
Pri svojem delu odlično kombinira strokovnost z osebnim pristopom. Njegove delavnice so zanimive in polne praktičnih primerov za poslovni ter osebni uspeh.
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
Kotizacija
208,00 € + 22 % DDV
Plačilo z DDV znaša 253,76 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.
Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!
Obvesti me o naslednjem terminu >
Ugodnosti
Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!