Vodja "z leskom v očeh"- sodobni načini vodenja in motiviranja sodelavcev

Pritegnite sodelavce kot magnet, izžarevajte navdušenje in ga prenesite naprej.

Vodje imajo ključen doprinos pri razvoju konstruktivne organizacijske klime in pri doseganju rezultatov podjetja.

 

Ste se kot vodja kdaj počutili kot bi bili med dvema ali več ognji? Potem je nujno, da se zavedate, da večina celotnega vodenja prihaja iz sredine posameznega podjetja /organizacije!

 

Koncept vodenja sloni najprej na zmožnosti voditi samega sebe in nato na veščini vodenja sodelavcev. Ključ do uspešnega vodenja je, da znate kot magnet pritegniti ljudi, da izžarevate entuzijazem in navdušenje ter da slednje prenesete tudi na vaše sodelavce.

 

Na praktični delavnici vam bomo pokazali, kako pridobiti entuzijazem in kako z njim konstruktivno razširiti vaš vpliv v podjetju. Navdušenja sodelavcev ni mogoče kupiti, lahko si ga le prislužite z vašim odnosom do njih. 


Izzivi vodij so številni. Obvladovati morajo tako odnose s svojimi predpostavljenimi kot tudi s svojimi podrejenimi, hkrati pa z vodji na drugih področjih (horizontalno v hierarhični strukturi). Pokrivati takšen spekter predstavlja zelo odgovorno delo. V kolikor želi vodja razširiti svoj vpliv na vse strani in ne samo na ljudi, ki jih neposredno vodi, je izjemno pomembno, da izžareva entuziazem.  

Vodja "z leskom v očeh"- sodobni načini vodenja in motiviranja sodelavcev
TERMIN: 16. 1. 2019 (od 9:00 do 15:30) Prijavite se

Cilji praktične delavnice:

  • oblikovali bomo poslanstvo vsakega od vodij in ga povezali z delom, ki ga opravlja tako, da bi zmogel učinkovito voditi z entuzijazmom ne glede na to, v kakšni situaciji se znajde,
  • spoznali bomo ključne zakone komunikacije, ki pozitivno vplivajo na celotno organizacijsko klimo in kulturo:
  • različni pristopi in veščine za različne ravni: navzgor, navzdol in horizontalno,
  • win-win strategija,
  • kaj določa naše vedenje in na kaj vse lahko kot vodje vplivamo,
  • kako doseči konstruktivno vedenje,
  • kako spoznati vse svoje zmožnosti (pogosto so te veliko večje kot si predstavljamo).

 

Postanite vodja "z leskom v očeh"TM!

 

Komentarji udeležencev preteklih izvedb delavnice:

»Sem zelo presenečen nad izvedbo delavnice. Seveda pozitivno!« (Primož)
»Odlično!« (Nina)
»Priporočam« (Tomaž)
»Eno bolj kvalitetnih predavanj/delavnic, kjer sem bil udeležen.« (Tadej)
»Kompleksen prikaz problematike, jasnost, razumljivost, sproščenost, dinamika.« (Jadranka)
»Primerna za vsakogar. Odlična za razmislek o samem sebi, svojih ciljih…« (Matjaž)
»Ker sem bila prvič na takšni delavnici, sem pridobila ogromno novih informacij, predloženih na zanimiv in razumljiv način.« (Mateja)
»Zelo uporabna delavnica za prakso. Predavatelj zelo dober!« (Zlatka)
»Odlično; zelo dobra predstavitev primerov.« (Mojca)
»Super uporabno! Se priporočam za podobne delavnice. Hvala za pridobljeno!« (Lucija)
»Odličen predavatelj, praktični primeri in študije. Super.« (Anita)
»Odlično. Usmeri te tudi k rešitvi tvojih problemov« (Sabina)
»Zelo dobro organizirana, koristna in vredna obiska.« (Barbara)
»Zanimivo in nazorno. Dobro, ker je veliko praktičnih primerov in vaj.« (Janja)
»Popolnoma drugačen pristop do vodenja.« (Klemen)



Program

Načela vodenja samega sebe:

  • odlično vodenje samega sebe z razvojem lastnega poslanstva,
  • razvoj lastnega navdušenja,
  • konstruktivni odnos do sebe in svojih sodelavcev na vseh ravneh,
  • ključne vrednote sodobnega vodje,
  • obvladovanje časa in prioritet. 


Načela vodenja za vodenje navzdol:

  • vodenje z zgledom,
  • razvoj navdušenja pri osebah, ki so nam »podrejene«,
  • konstruktivno komuniciranje,
  • razvoj edinstvenosti sodelavcev in ne povprečnežev,
  • konstruktivno vodenje sestankov. 


Načela vodenja za vodenje »horizontalno«:

  • sodelovanje in ne tekmovanje,
  • konstruktivni modeli komuniciranja,
  • razumevanje celote in pomembnosti drugih vodij (so-vodij). 


Načela vodenja za vodenje navzgor:

  • kako svojemu vodji predstaviti idejo, da jo z navdušenjem sprejme,
  • olajšajte »breme« vašemu vodji,
  • kdaj pospešiti in kdaj se umakniti.


 

Predavatelj

mag. Peter Babarovič
je magistriral s področja podjetništva na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in sicer na temo "Kakovostno ravnanje s čustvi v podjetju". Svoje znanje o človeških potencialih že več kot 16 let razvija tudi kot učitelj in vaditelj veščine Ki Aikida. Je avtor številnih člankov na temo uspešnega in učinkovitega vodenja, razumevanja ter razvoja lastnega potenciala. Ukvarja se z usposabljanjem, treningi in coachingi vodstvenega kadra v podjetjih.

Svojo poklicno pot je začel kot gradbenik, saj je najprej diplomiral na Fakulteti za gradbeništvo v Ljubljani. Čeprav je gradbeništvo spoznal zelo dobro (od fizičnega delavca na gradbišču, do delovodje, obračunskega tehnika, statika, vodje projektov), se je njegova pot kmalu spremenila in preusmerila iz naravoslovne v družboslovno smer, saj je začutil, da je njegovo poslanstvo v življenju drugje.

Angažiralo ga je že preko 100 slovenskih podjetj, dve leti pa je deloval kot trener in coach tudi v sklopu mednarodne skupine NEWAYS. Zadnja leta pa deluje kot odličen predavatelj predvsem na področjih: Učinkovito vodenje, Optimalna izraba časa, Osredotočenost in navdušenje pri delu, Moja odgovornost za uspeh. Usposabljanja vedno vključujejo tudi zavedanje pomembnosti postavljanja konstruktivnih ciljev ter s tem povezane lastne odgovornosti za sprejemanje in doseganje teh ciljev. Velik poudarek je tudi na osebnem delovanju, organizaciji časa, organiziranosti dela ter sledenju zastavljenim ciljem. Izvaja tudi individualne coachinge in motivacijska predavanja – lasten BTI pristop za razvoj potencialov.

 

 

Kotizacija

208,00 € + 22 % DDV
Plačilo z DDV znaša 253,76 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Prijavite se Obvesti me o naslednjem terminu >

Ugodnosti

Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!

Povejte naprej: