PRENOVLJENO Sestanki - izguba časa ali dodana vrednost podjetja?

Od priprave do izvedbe

Ali veste, da vaši najbolj plačani zaposleni, v organizaciji predstavljajo občutno izgubo časa in denarja, v kolikor sestanki niso uspešni in učinkoviti.

 

Dejstva:

-    višje kot so ljudje po hierarhiji več časa porabijo za sestankovanje

-    vodilni preživijo kar 75% svojega delovnega časa na sestankih

-    višji managerji imajo tudi po 5 ur sestankov na dan

-    kar 70% vodij meni, da so izguba časa

-    kar 67% jih pravi, da jih je iz leta v leto več

 

Odlični sestanki so ključni za uspeh organizacije in vodenja, le lotiti se jih je potrebno na pravi način ter zagotoviti smotrno izrabo časa in doseganje zastavljenih ciljev! Prav tako so sestanki pomembno ogledalo vaše organizacije in njene organizacijske kulture tudi pri komuniciranju s poslovnimi partnerji in na sploh zunanjimi deležniki.

Sestanki - izguba časa ali dodana vrednost podjetja?
TERMIN: 28. 2. 2019 (od 9:00 do 14:30) Prijavite se

Praktična delavnica bo odgovorila na 7 ključnih točk

 

Kaj pred sestankom?

V katerih primerih se sploh odločiti za sestanek.

Kako postaviti pravilne cilje za sestanek.

Kakšno vrsto sestanka uporabiti za različne namene in cilje.

Kakšno postavitev miz izbrati za različne namene in cilje.

Priprava je 90% uspeha (povabilo, agenda…).

 

Kaj med sestankom?

Kako poskrbeti za odličen uvod, izvedbo in sklepni del sestanka

 

Kaj po sestanku?

Kako poskrbeti za realizacijo ciljev dorečenih na sestanku

Program

Ali sestanek sploh imeti?!

  • stroški,
  • omejitve,
  • prednosti / slabosti.

 

Lastnosti različnih vrst sestankov:

  • znaki dobrega sestanka,
  • znaki slabega sestanka,
  • česa ne marajo udeleženci,
  • ključni koraki, ki jih je potrebno narediti.

 

Vrste sestankov - glede na različne namene in cilje:

  • pričetek novega projekta,
  • informativni,
  • reševanje problemov,
  • zbiranje informacij,
  • poučni,
  • sprejemanje odločitev,
  • načrtovanje,
  • poročanje in prezentiranje,
  • drugi tipi (avdio, video, spletne konference…).

 

Priprava na sestanek:

  • kakšen je CILJ,
  • kdo,
  • kaj,
  • namen,
  • kdaj,
  • oprema,
  • osnovna pravila, …

 

Ključne vloge udeležencev sestanka:

  • vodja,
  • povezovalec,
  • zapisnikar,
  • “time keeper”,
  • “flip char keeper”,
  • nenačrtovane stvari.

 

Prostor za sestanek:

  • velikost skupine,
  • postavitev miz,
  • tehnologija,
  • prigrizki in odmori, ...

 

Vabilo na sestanek - ključno pravilo

 

Agenda sestanka:

  • ključne točke,
  • kako prihraniti čas.

 

Izvedba sestanka:

  • pričetek:
  • točnost,
  • pravila,
  • kako pripraviti skupino do delovanja?
  • med sestankom:
    • vsebina, 
    • udeležba,
    • organizacija,
    • motivacija udeležencev, 
    • komunikacija, 
      • poslušanje, spodbujanje,  interakcija, diskusija,  vprašanja,  neprimerni izrazi
  • težke situacije
    • nerazumno obnašanje udeležencev,  zamudniki, prepirljivci, skrita agenda,  strategije za reševanje konfliktov in konfliktnih situacij.
  • sklepni del sestanka:
  • pregled,
  • povzetek,
  • Q&A (vprašanja in odgovori),
  • CILJI - postavitev merljivih ciljev po SMART metodi,
  • akcijski načrt,
  • točnost!

 

Kaj po sestanku:

  • evalvacija,
  • spremljanje postavljenih ciljev,
  • vodenje različno nastalih situacij z vprašanji.

 

Predavatelj

mag. Peter Babarovič
je magistriral s področja podjetništva na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in sicer na temo "Kakovostno ravnanje s čustvi v podjetju". Svoje znanje o človeških potencialih že več kot 16 let razvija tudi kot učitelj in vaditelj veščine Ki Aikida. Je avtor številnih člankov na temo uspešnega in učinkovitega vodenja, razumevanja ter razvoja lastnega potenciala. Ukvarja se z usposabljanjem, treningi in coachingi vodstvenega kadra v podjetjih.

Svojo poklicno pot je začel kot gradbenik, saj je najprej diplomiral na Fakulteti za gradbeništvo v Ljubljani. Čeprav je gradbeništvo spoznal zelo dobro (od fizičnega delavca na gradbišču, do delovodje, obračunskega tehnika, statika, vodje projektov), se je njegova pot kmalu spremenila in preusmerila iz naravoslovne v družboslovno smer, saj je začutil, da je njegovo poslanstvo v življenju drugje.

Angažiralo ga je že preko 100 slovenskih podjetj, dve leti pa je deloval kot trener in coach tudi v sklopu mednarodne skupine NEWAYS. Zadnja leta pa deluje kot odličen predavatelj predvsem na področjih: Učinkovito vodenje, Optimalna izraba časa, Osredotočenost in navdušenje pri delu, Moja odgovornost za uspeh. Usposabljanja vedno vključujejo tudi zavedanje pomembnosti postavljanja konstruktivnih ciljev ter s tem povezane lastne odgovornosti za sprejemanje in doseganje teh ciljev. Velik poudarek je tudi na osebnem delovanju, organizaciji časa, organiziranosti dela ter sledenju zastavljenim ciljem. Izvaja tudi individualne coachinge in motivacijska predavanja – lasten BTI pristop za razvoj potencialov.

 

Kotizacija


198,00 € + 22 % DDV
Plačilo z DDV znaša 241,56 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Prijavite se Obvesti me o naslednjem terminu >

Dodatne ugodnosti

Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!

Povejte naprej: