Metode uspešnih pogajanj

Dobro pogajanje je ključ do uspeha, dolgoročnosti in varnosti!

Glede na rezultate raziskav Slovenci, za razliko od Japoncev, ki slovijo kot najboljši pogajalci, nismo znani kot dobri pogajalci. Kljub temu imamo za vas dobro novico: z vztrajnostjo in konstantnim treningom lahko vsak od nas postane odličen pogajalec. Vas zanima, kakšna je razlika med neuspešnimi in vrhunskimi pogajalci? 

 

Naj gre za nakup hiše, izpodbijanje previsokega računa za mobilni telefon, barantanje na tržnici, pogajanja za posel v vrednosti pol milijona evrov ali pa krotitev triletnega malčka, ki se trmasto valja po tleh, so temeljna načela pogajanja enaka.

Metode uspešnih pogajanj
TERMIN: 22. 9. 2018 (od 9:00 do 15:30) Prijavite se
Kako veste, da še ne stojite na najvišji pogajalski stopnički? Iskreno odgovorite na sledeča vprašanja: 
  • Ali se na pogajanja pripravite in jih načrtujete vnaprej? 
  • Se pri pogajanjih potegujete za »medaljo« ali raje uporabljate pristop daj-dam? 
  • Znate prisluhniti sogovorniku ali ga ves čas prekinjate ter ste popolnoma slepi za neverbalno komunikacijo? 
  • Se med pogovorom trepljate po prsih ter sogovorniku nazorno izkazujete svoj nadrejeni položaj? 
  • Ste pri komunikaciji agresivni in napadalni?
  • Skušate na vsak način dokazati svoj prav? 
  • Ste gluhi za konflikte, ko do njih pride? 
  • Ste neučakani, ko sogovorniki potrebujejo čas za premislek? 
  • Ali ob koncu pogajanje zaključite s pozitivno noto?

Če se vam je pri katerem od zgoraj navedenih vprašanj naredil cmok v grlu ali vas je oblila rdečica, razmislite o treningu za najboljše pogajalce!

 

Na praktični delavnici boste teoretska dognanja o pogajalskem procesu sproti preverjali z vajami:  

  • Kdaj in kaj vse lahko zahtevamo? 
  • Kdaj popuščamo in zakaj občasno ne sprejmemo niti kompromisa? 
  • Katere so najuspešnejše taktike?


Pogajanja se je potrebno lotiti strokovno sistematično in psihologično! Potrebna je strokovnost in logika, prepričljivost (retorika) in psihološko razumevanje. 

Vabljeni: 

  • vsi, ki imate stike s kupci (posredno in neposredno), 
  • vsi, ki skrbite za dobra pogajalska izhodišča, 
  • vodilni in vodstveni kadri iz razvoja, nabave, logistike, prodaje in trženja. 

 

Če poslujete na nemško govorečem trgu, ne spreglejte delavnice Erfolgreich verhandeln, v primeru, da sodelujete z angleško govorečimi partnerji, pa se lahko udeležite delavnice Successful negotiations.   

 

Odzivi udeležencev iz preteklih izvedb delavnice: 

»Super!!! Resnično velika pomoč pri pogajanjih. Stvari, ki se jih na faksu ne naučiš.« (Špela) 

»Dobro predstavljena tema, uporabno stanje.« (Maja) 

»Več takšnih delavnic.« (Goran) 

»Zanimivo, veliko praktičnih izkušenj in primerov, zabavno.« (Rebeka) 

»Dobra izvedba, dobra vsebina in primeri.« (Urška)


Program

  • Različne pogajalske metode
  • Kdaj izberemo katero pogajalsko metodo?
  • Kako pravilno ravnamo, če nam sogovornik nenehno nasprotuje?
  • Več varnosti in gotovosti v kompleksnih situacijah
  • Vodenje pogovora – motiviranje
  • Prepričljivo formuliranje
  • Govorica telesa kot osnovni ključ do pogajalskega uspeha
  • Razvoj lastnega stila prezentiranja
  • Vpliv retorike na uspeh in dolgoročnost

 

Predavateljica

Monika Bračika 
je pogajalka mednarodnega profila z več kot 25-letnimi izkušnjami. Govori 6 jezikov, delala pa je predvsem v Dubaju in Nemčiji kot direktorica prodaje. Med drugim je bila direktorica prodaje in članica uprave podjetja WIMA GmbH Mannheim, business development manager za družbo KPC Fulda GmbH ter tajvanskega proizvajalca CapXon za katerega je razvila prodajno mrežo v Evropi (CapXon Europe s sedežem v Pfullingenu - D). Prav tako je izkušnje nabirala kot vodja prodaje ter članica kolegija uprave Iskre kondenzatorji in kot samostojna podjetnica. Tudi v času globalne ekonomski krize je vedno dosegala pozitivne rezultate. V Sloveniji in tujini je bila zaposlena na najvišjih managerskih pozicijah. Njene reference in odlikovanja poslovnih partnerjev so vzgleda vredne. Med poslovne partnerje uvršča številne vodilne kupce različnih branž. Njeno predavanje je temperamentno, izvirno in dinamično. Z veseljem odgovarja na vprašanja in je udeležencem svojih seminarjev tudi pozneje na razpolago z nasveti.

Kotizacija

208,00 € + 22 % DDV
Plačilo z DDV znaša 253,76 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Prijavite se Obvesti me o naslednjem terminu >

Ugodnosti

Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!

Povejte naprej: