AKTUALNO JAVNO NAROČANJE za ponudnike - jedrnato od A do Ž s praktičnimi nasveti

Trg javnih naročil predstavlja ogromen potencial za zasebni sektor in ustvarja številne poslovne priložnosti.

Vsem članom Foruma Naročanje v javnem in zasebnem sektorju nudimo 15 % popust.

 

Trg javnih naročil predstavlja ogromen potencial za zasebni sektor in ustvarja številne poslovne priložnosti. Vendar pa zahteve za vstop na trg javnih naročil za potencialne ponudnike pogosto predstavljajo velik izziv zaradi pomanjkanja izkušenj, strokovnega znanja in časa.

JAVNO NAROČANJE za ponudnike - jedrnato od A do Ž s praktičnimi nasveti

Izobraževanje bo potekalo ˝v živo˝, v skladu s higienskimi priporočili NIJZ ali kot interaktivno ˝on-line˝ izobraževanje, tako da je izvedba zagotovljena. Število mest je omejeno na 9 udeležencev.


Statistična poročila kažejo, da med glavne ovire za vstop malih in srednje velikih podjetij ali lokalnega gospodarstva na trg javnih naročil, spadajo pomanjkanje časa in znanja. Trenutne razmere ponujajo oboje in so enkratna priložnost za vašo profesionalizacijo, vstop na trg javnih naročil in sklepanje novih poslov.

 

Namen te delavnice je na konkretnih primerih predstaviti, kako naročniki izvajajo postopke javnega naročanja (tj.: »Kaj naročnike žulji?«) in kateri so tisti triki, ki jih mora poznati vsak ponudnik za pripravo in oddajo dopustne ponudbe. Učenje na lastnih napakah na trgu javnih naročil ne pomeni zgolj izgubljenega posla, pač pa zamujene številne priložnosti.

 

Na delavnici bosta predavateljici z bogatimi praktičnimi izkušnjami na področju javnih naročil razkrili nasvete za:

  • pripravo dopustne ponudbe,
  • izognitev pastem javnega naročanja in
  • rokovanje z javnimi pogodbami.

 

Posebno pozornost pa bosta namenili tudi:

  • kaj so izključitveni razlogi in kaj pogoji za sodelovanje,
  • kako izkazati njihovo izpolnjevanje in kako pravilno izpolniti ESPD obrazec,
  • kako oddati ponudbo s partnerjem in podizvajalcem in
  • kakšno pravno varnost imajo ponudniki v postopkih javnega naročanja.

 

Vabljeni:

  • vsi, ki imate željo vstopiti na trg javnih naročil, a ne veste kje in kako začeti,
  • vsi, ki imate idejo, kako izboljšati storitve javnega sektorja ali mu ponuditi boljše,
  • vsi zadolženi za spremljanje javnih naročil, pripravo in oddajo ponudb v postopkih javnega naročanja,
  • vsi, katerih ponudba je že bila (neutemeljeno) zavrnjena ter
  • vsi, ki vas zanimajo trendi (elektronskega) javnega naročanja ali želite zgolj obnoviti znanje s področja javno-naročniške zakonodaje.

 

Ta delavnica je primerna tako za začetnike kot tudi za izkušene ponudnike, ki potrebujejo koristne nasvete. Slednji lahko aktualne teme, o katerih želijo razpravljati in morebitna vprašanja sporočijo predavateljicam že ob prijavi na delavnico. Predavateljici bosta na delavnici odgovarjali tudi na konkretna vprašanja.

 

Za več o tej tematiki obiščite naš blog Prelistaj.si.

Program

Uvod v postopke javnega naročanja:

  • izvedba postopka oddaje javnega naročila na kratko
  • kakšno sporočilno vrednost imajo posamezne vrste postopkov
  • primerjava najpogosteje uporabljenih tehnik naročanja (OS vs. DNS)
  • trendi: elektronsko JN (od formalnosti k digital by default)

 

Oddaja ponudbe s partnerji in podizvajalci:

  • nominacija podizvajalcev v ponudbi in posledice
  • pravna podlaga za sklicevanje na kapacitete tretjih oseb
  • oddaja skupne, partnerske ponudbe in izvajanje partnerske pogodbe

 

Ugotavljanje sposobnosti in aktualna praksa Državne revizijske komisije:

  • kaj in kateri so razlogi za izključitev ter pogoji za sodelovanje,
  • vrste, vsebina in ustreznost dokazil
  • dopustno dopolnjevanje in pojasnjevanje ponudbene dokumentacije
  • najpogostejše napake naročnika pri pripravi dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročil in kako le-te izkoristiti sebi v prid

 

Pravno varstvo v postopkih oddaje javnih naročil:

  • revizijski zahtevki
  • aktivna legitimacija,
  • roki, takse
  • pravica do vpogleda
  • oblikovanje zahtevka za revizijo

Predavateljici

Nina Pekolj, univ. dipl. prav.

Nina Pekolj je ena izmed ustanoviteljev Inštituta za javno-zasebno partnerstvo in soustanoviteljica Agencije za pravo varstva podatkov. V okviru rednega dela na Inštitutu za javno zasebno partnerstvo (IJZP) že vrsto let pridobiva številne praktične izkušnje z izvajanjem postopkov oddaje javnih naročil in sklenitve javno-zasebnih partnerstev. V okviru raziskovalnega dela Nina Pekolj objavlja strokovne članke in se aktivno udeležuje konferenc in seminarjev s področja javnega naročanja in javno-zasebnih partnerstev tako doma kot v tujini. V okviru Upravne akademije pri Ministrstvu za javno upravo nastopa kot izvajalka seminarjev in izobraževanj na temo javnih naročil, prav tako pa sodeluje kot predavateljica na dodatni kvalifikaciji Strokovnjak/strokovnjakinja za koncesije in javno-zasebna partnerstva, ki jih izvaja Uradni list Republike Slovenije. V zadnjem obdobju se predavateljica intenzivno ukvarja s področjem digitalne transformacije javnega naročanja in spodbujanja inovativnosti v postopkih javnega naročanja. Izzivi, s katerimi se sooča pri praktičnem delu so njena motivacija za raziskovalno delo in prenos teoretičnih znanj v prakso.

 

Lara Valjavec, mag. prav.

je 2020 magistrirala na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Izkušnje s področja javnega naročanja je pridobila z delom na Inštitutu za javno-zasebno partnerstvo, znanje pa izpopolnjuje s številnimi izobraževanji doma in v tujini. V okviru inštituta dnevno svetuje naročnikom, kot tudi ponudnikom, zato dobro pozna težave in ovire, s katerimi se ti v postopkih oddaje javnih naročil vsakodnevno soočajo. Kot predavateljica redno sodeluje na konferencah in izobraževanjih s področja javnega naročanja.

 

Kotizacija

208,00 € + 22%

Plačilo z DDV znaša 253,76 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917 pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Obvesti me o naslednjem terminu >

Ugodnosti

Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!

Povejte naprej: