
« Nazaj na Koledar izobraževanj

PRENOVLJENO
V praksi učinkovit »TIME MANAGEMENT« – uspešno dosezite zastavljene cilje
Naj vam 24 ur, 1440 minut ali 86.400 sekund na dan prinese lastno izpolnitev tako na poslovnem, kot tudi na osebnem področju
26. 1. 2024 - 9:00 - 15:30
228€Termin
- Datum:
- 26. 1. 2024
- Trajanje:
- 9:00 - 15:30
- Cena (bez DDV):
- 228€
- Event Kategorije:
- Dvig konkurenčnosti, Vodenje & Komunikacija
- Prijavite se:
- Prijavite se
Lokacija
- Agencija POTI
- Stegne 7, Ljubljana + Google zemljevid
Kontakt
- Agencija POTI – z znanjem do cilja!
- Telefonska številka:
- 01 511 39 20
- E-naslov:
- info@agencija-poti.si
“Zapravljati svoj čas pomeni zapravljati svoje življenje, obvladovati svoj čas, pa pomeni obvladovati svoje življenje.” (Alan Lakein)
- Imate občutek, da življenje hiti mimo vas?
- Se počutite prazno in neizpolnjeno kljub doseženim ciljem?
- Vsak dan delate do onemoglosti a nikakor ne pridete do konca?
- Zaradi številnih obveznosti ne najdete časa zase?
Časa za razliko od denarja ne moremo povrniti, zato je ključno, da veste kam greste.
Ko to veste morate vedeti kakšne so vaše prioritete.
Kajti:
V kolikor vi ne veste kam greste, vam bodo to povedali drugi!
Kdor ima 100 prioritet nima nobene.
Dejstvo:
Nikoli ne boste imeli dovolj časa, da boste naredili vse stvari, vedno pa boste imeli dovolj časa, da naredite za Vas najbolj pomembne stvari.
Organiziranost in doslednost oz. ˝Time management˝ nas vodita k želenemu USPEHU.
Ne dovolite, da vam drugi krojijo Vaš uspeh, vzemite škarje in platno v svoje roke ter si organizirajte čas v praksi.
Priprava in načrtovanje predstavlja 90 % uspeha!
Na praktični delavnici boste pripravili osebni akcijski načrt:
- Določili prioritete (ključne pomembne stvari)
- Določili CILJE po metodi SMART
- Razvrstili stranke in opravila po pomembnostih
- Spravili v red medsebojno organizirana dela
- Razvrstili naloge
- NUJNO / POMEMBNO
- MANJ NUJNO / POMEMBNO
- NUJNO / MANJ POMEMBNO
- MANJ NUJNO / MANJ POMEMBNO
- Načrtovali čas za 60% pomembnih stvari
- naredili 30-45 minutne bloke pomembnih stvari brez ostalih motilcev časa
- načrtovali krajše premore 15-20 min, kjer se izvedejo manj pomembne stvari
- Naredili ukrepe proti najpogostejšim tatovom časa:
- telefon
- nenajavljeni obiskovalci znotraj organizacije
- nenajavljeni obiskovalci zunaj organizacije
- nenapovedani sestanki
- V katerih primerih reči NE
- Standardizirali procese
- Kaj v primeru ko se pojavi čakanje
- Kaj so me naučile dosedanje izkušnje, metoda DOC (do, observe, correct)
- Kaj bomo naredili za naš 1. korak (prehod iz cone udobja v želen rezultat)
Na primeru iz prakse se boste seznanili s programskim orodjem in spoznali kako lahko to znanje ustrezno uporabite v praksi v oblaku, kako lahko vidite stvari tako na računalniku kot tudi na telefonu, ko spremenite nekaj na računalniku se pokaže tudi na telefonu in obratno.
Naučili se boste kako razporediti stvari po nujnostih:
- danes
- prihajajoče
- kadarkoli
- nekoč
Spoznali boste kako določiti projekte ter kako projekte in naloge grupirati v področja kot so družina, posel, šport, …
Naučili se boste kako nalogam (task-om) določiti:
- pričetek
- oznako-prioritete
- Zelo pomembno – Prioriteta. št. 1
- Pomembno – Prioriteta št. 2
- Manj pomembno – Prioriteta št. 3
- Dom
- Služba
- V teku
- Napaka
- pod-naloge
- določiti rok (“Deadline”)
- kako določiti ponavljajoče se naloge (“task-e”)
mag. Peter Babarovič
je magistriral s področja podjetništva na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in sicer na temo “Kakovostno ravnanje s čustvi v podjetju”. Svoje znanje o človeških potencialih že več kot 20 let razvija tudi kot učitelj in vaditelj veščine Aikida ter več kot 5 let kot učitelj in vaditelj veščine Systema. Je avtor številnih člankov na temo uspešnega in učinkovitega vodenja, razumevanja ter razvoja lastnega potenciala. Ukvarja se z usposabljanjem, treningi in coachingi vodstvenega kadra v podjetjih.
Angažiralo ga je že preko 300 slovenskih podjetij, dve leti je deloval tudi kot trener in coach tudi v sklopu mednarodne skupine NEWAYS. Zadnja leta pa deluje kot odličen predavatelj predvsem na področjih: Učinkovito vodenje in komuniciranje, Optimalna izraba in organizacija časa, Osredotočenost in navdušenje pri delu, Moja odgovornost za uspeh. Usposabljanja vedno vključujejo tudi zavedanje pomembnosti postavljanja konstruktivnih ciljev ter s tem povezane lastne odgovornosti za sprejemanje in doseganje teh ciljev. Velik poudarek je tudi na osebnem delovanju, in organiziranosti dela. Izvaja tudi individualne coachinge in motivacijska predavanja – lasten BTI pristop za razvoj potencialov.
- TOK PRODUKTIVNOSTI I 6 stebrov učinkovitosti in osredotočenosti pri delu
- Sestanki – izguba časa ali dodana vrednost podjetja?
- Učinkovito uvajanje in obvladovanje sprememb po svetovno priznanem standardu (Standard for Change Management©) – sodobna orodja in agilni pristopi
- Bodite ODLIČNI pri DOSEGANJU zastavljenih CILJEV
- Top SKILLS
- Dress For Success – za uspešen slog, ki odraža vašo unikatnost
Kotizacija
228,00 € + 22 % DDV
Plačilo z DDV tako znaša 278,16 € in vključuje strokovno predavanje, prikaz primerov iz prakse z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na izobraževanju in prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917, odprt pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Po izobraževanju vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Dodatne ugodnosti
Zgodne prijave: 10 % popust za pravne osebe oz. 40 % popust za fizične osebe, za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.