Additional menu

Nalagam Izobraževanja

« Nazaj na Koledar izobraževanj

NOVO

Učinkovita (re)organizacija = FIT organizacija | Organizacijski Design

Kako oblikovati FIT organizacijo za poslovni uspeh in zadovoljne ljudi | Učinkovita orodja, da spremembe v praksi v resnici zaživijo

25. 1. 2024 - 9:00 - 15:30

238€

Termin

Datum:
25. 1. 2024
Trajanje:
9:00 - 15:30
Cena (bez DDV):
238€
Event Kategorije:
, , ,
Prijavite se:
Prijavite se

Lokacija

Agencija POTI
Stegne 7, Ljubljana + Google zemljevid

Kontakt

Agencija POTI – z znanjem do cilja!
Telefonska številka:
01 511 39 20
E-naslov:
info@agencija-poti.si

Uresničitev strateških ciljev podjetij oz. organizacij in javnih inštitucij je možna le s FIT organizacijo, ki jo v praksi želimo dosegati z večjimi ali manjšimi reorganizacijami, spremembami procesov, sestave ekip, itd. S temi spremembami se ukvarja organizacijski design*, ki ponuja odgovor na pogosta vprašanja:

  • »Kakšno strukturo potrebujemo, da bomo bolj učinkoviti?
  • Kako naj okrepimo timsko delo in odgovornost vseh zaposlenih?
  • Kako naj sistemsko vgradimo večjo inovativnost?«.

Ponuja odgovor na pogosto vprašanje »Kako naj delujemo, da  bo naša organizacija res dosegla strateške cilje? Kako naj bo kot celota čim bolj učinkovita, fleksibilna, inovativna, dobičkonosna in hkrati odličen delodajalec?«

Po novih mednarodnih raziskavah več kot 90 % vodij meni, da operativni model njihovih organizacij ne zagotavlja več optimalnega delovanja in dovolj hitrega prilagajanja, ki je potrebno v trenutni situaciji v svetu. Prva slovenska raziskava pa je pokazala, da je bilo v zadnjih treh letih v celoti uspešnih le četrtina organizacijskih sprememb.

Organizacijski design ponuja odgovor na izzive, ki jih prinašajo kompleksna vprašanja organizacijskih (pre)oblikovanj in lahko koristi v primerih:

  • hitre rasti, ki ji mora slediti tudi organizacija z novimi sposobnostmi in kapaciteto,
  • združitev ali prevzemov podjetij,
  • sprememb krovnih poslovnih ali področnih strategij, ki potrebujejo FIT organizacijo za njihovo realizacijo,
  • zaznanih potreb po večji učinkovitosti, manjši kompleksnosti in ob pogostih »gašenjih požarov« ter ovir v internem sodelovanju in podobno.

Praktično naravnano izobraževanje je zasnovano kot kombinacija predavanja in delavnice, kjer bomo s sistemsko in organizacijsko teorijo ustvarili podlago za učinkovito osvojitev metod in orodij in to ne samo na papirju, temveč z zavihanimi rokavi. Za preskok iz čistega laboratorija v razburkano prakso bomo naše izobraževalno druženje začinili z obilico konkretnih primerov in omogočili tudi čas za izmenjavo izkušenj.

Z izobraževanja boste odšli opremljeni na naslednje načine:

  • okrepili boste razumevanje organizacij kot sistemov,
  • spoznali boste različne pristope, metode in orodja za zasnovo in izvedbo organizacijskih sprememb,
  • preizkusili se boste v oblikovanju na praktičnih primerih,
  • spoznali boste celovit pristop k uvajanju sprememb, da bodo dejansko zaživele v praksi,
  • dobili boste odgovore na vaša konkretna vprašanja in izzive,
  • dobili boste nova poznanstva in poti do informacij tudi po izobraževanju.

Vljudno vabljeni:

  • vsi, ki se ukvarjate z razvojem ali oblikovanjem organizacije in strateškim razvojem,
  • vsi, ki skrbite za organizacijo in optimizacijo dela ter se ukvarjate s področjem kadrov,
  • vsi, ki vas zanima oblikovanje delovnih okolij prihodnosti,
  • vsi, ki bi radi iz reaktivnega stanja odzivanja na probleme prešli v proaktivno in opolnomočeno stanje kot posameznik, ekipa, enota ali organizacija.

Učinkovita (re)organizacija = FIT organizacija I Organizacijski Design

TERMIN: 25. 1. 2024 (od 9:00 do 15:30)

Razumevanje kompleksnosti organizacije

  • Osnovne značilnosti kompleksnih sistemov
  • Kaj pomeni agilnost v organizaciji in kako do nje?
  • Vrste organizacijskih struktur in njihove prednosti in slabosti

Modeli oblikovanja organizacije

  • Pomen in vloga organizacijskega dizajna
  • Galbraith-ove zvezdični model

Diagnostika organizacijskih izzivov in potencialov

  • Predstavitev orodij za diagnostiko
  • Praktična uporaba

Metode in orodja za oblikovanje organizacije – zavihamo rokave

  • Koraki v procesu oblikovanja organizacije
  • Oblikovalski kriteriji
  • Praktična uporaba
  • Izmenjava praks in skupinski pogovor

Uvajanje sprememb in komunikacija

  • Načini učinkovite uvedbe sprememb
  • Vloga in način komunikacije ter njeno načrtovanje
  • Stopnje podpore spremembam in njihovo merjenje

* Organizacijski design je strokovna disciplina in metodološki okvir, ki skozi strukturiran proces oblikuje, uvaja in medsebojno usklajuje vse dele organizacije s ciljem zagotovitve sposobnosti in kapacitete za realizacijo strateških ciljev posameznega podjetja ali javne institucije. V središču pozornosti so organizacijski sistemi, organizacijska struktura, procesi, informacijski tokovi, vloge in sistemi spodbud.

Če se organizacije svojega (pre)oblikovanja lotijo na strukturiran in celosten način, se na eni strani močno zmanjša tveganje za negativne učinke, kot so na primer zmanjšana zavzetost, odhodi zaposlenih, upad produktivnosti, … in okrepijo večplastni pozitivni učinki, ki poleg izboljšanih številčnih kazalnikov prinesejo tudi večje zaupanje, sodelovanje med ekipami in organizacijskimi enotami, produciranje in uresničitev novih idej in še mnogo drugih.

Nina Langerholc ČebokliNina Langerholc Čebokli

je uveljavljena svetovalka za organizacijski design, ki jo že 12 let vodi strast do izboljševanja organizacij in ustvarjanja vrhunskih delovnih okolij. V svoji karieri je v formalnih vlogah ali kot zunanja svetovalka izvedla mnogo projektov na področju preoblikovanj večjih sistemov, oblikovanju strategij, procesnih izboljšav, reorganizacij, inovativnosti in kreativnih sodelovalnih pristopih v gospodarstvu, javnem in tudi nevladnem sektorju. Je certificirana strokovnjakinja za organizacijski design v Sloveniji in članica upravnega odbora evropske organizacije Organization Design Institute. V svoje delo in predavanja spretno vključuje tudi znanje s področja agilnosti in SCRUM metodologije, design thinking-a in mednarodnega standarda za upravljanje sprememb ACMP. Je tudi podpredsednica Sekcije Mladih pri Združenju manager in članica izvršnega odbora platforme YOUNG pri Ameriški gospodarski zbornici v Sloveniji.

Katarina ResnikKatarina Resnik

že več kot 15 let deluje na kadrovskem področju, tako na lokalnem, regionalnem kot na globalnem nivoju v mednarodnih organizacijah. Pri svojem delu in v prostem času se poglablja v organizacijski dizajn in organizacijski razvoj. S facilitacijo, uvajanjem sprememb in drugimi metodami pomaga organizacijam razvijati sposobnost uvajanja in prilagajanja sprememb ter doseči večjo učinkovitost z razvojem vodij, krepitvijo struktur in oblikovanjem sistemov njihovega delovanja. Je certificirana strokovnjakinja za organizacijski design, članica upravnega odbora European Organization Design Forum ter članica AmCham komisiji za prihodnost dela in izobraževanja.

Kotizacija

238,00 € + 22 % DDV

Plačilo z DDV tako znaša 290,36 € in vključuje strokovno predavanje, prikaz primerov iz prakse z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na izobraževanju in prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917, odprt pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Po izobraževanju vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Dodatne ugodnosti

Zgodne prijave: 10 % popust za pravne osebe oz. 40 % popust za fizične osebe, za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.

Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.

Ugodnosti se ne seštevajo!

Trulli
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.