Z navdihom

Kako ustvarjati produkte, kijih bodo stranke oboževale

Avtor: Marty Cagan ISBN številka: 9789616661751 Cena: 22,41 €

Kako današnja najuspešnejša tehnološka podjetja - Amazon, Google, Facebook, Netflix ali Tesla, definirajo, oblikujejo in razvijajo produkte - izdelke, ki so si prislužili ljubezen dobesedno več milijard ljudi po vsem svetu? Morda presenetljivo: to počnejo zelo drugače kot velika večina drugih tehnoloških podjetij. Oziroma podjetij nasploh ... izdelkov seveda ne razvijajo le tehnološka podjetja!

Z navdihom

 

V knjigi Z NAVDIHOM (Inspired) vodilni poznavalec pristopov v razvoju novih izdelkov, Marty Cagan, ponuja bralcem napotke za mojstre (in bodoče mojstre) produktnega vodenja... kako zasnovati in sestaviti v podjetju oddelek za razvoj produktov, ki bo opolnomočen in učinkovit .... ter kako se lotiti in izvesti razvoj izdelka, ki ga bodo vaši kupci oboževali in ki bo doprinašal k rezultatom vašega podjetja. V poglavjih o sestavljanju ekipe razvojnega oddelka s potrebnimi veščinami, odkrivanju poti do pravega izdelka, uporabi vitkih in enostavnih postopkov spreminjanja izdelka, ustvarjanji močne kulture razvoja izdelkov (ali storitev), lahko bralci pridobljene informacije takoj uporabijo v svojih organizacijah. Dramatično bodo dvignili raven lastnih prizadevanj za boljše in uspešnejše izdelke.

 

Ne glede na to ali ste zagonsko podjetje, ki išče pot do prvega izdelka in njegovega trga - ali podjetje v fazi rasti, ki si prizadeva spremeniti svojo organizacijo - ali veliko, že daljše obdobje uveljavljeno podjetje, ki poskuša dograditi svojo sposobnost doslednega zagotavljanja nove vrednosti za svoje stranke - knjiga »Z navdihom« bo vas in vaše podjetje ali organizacijo popeljala do višje ravni angažiranosti strank, do doslednejših inovacij in poslovnega uspeha.

 

Prva izdaja knjige »Z NAVDIHOM« je bila objavljena že pred desetimi leti in uveljavila se je kot referenčni vodnik za vodje razvoja tehnoloških (in ne samo tehnoloških!) izdelkov. Najprej jo je bilo mogoče najti na policah skoraj vsakega uspešnega tehnološkega podjetja po vsem svetu, kasneje pa je našla bralce in sledilce tudi v ne-tehnoloških podjetjih. Ta temeljito posodobljena druga izdaja ima isti cilj: da tudi v prihodnje ostane najdragocenejši vir za produktne vodje in podjetja. Vendar je njena vsebina temeljito osvežena, v njej so najnovejše prakse in pristopi danes najuspešnejših tehnoloških podjetij ter posameznikov; žensk in moških, ki stojijo za vsakim odličnim izdelkom.

Opombe

Poštnina ni vračunana v ceno!

Ob nakupu knjige boste prejeli tudi darilo!

Povejte naprej: