Additional menu

Nalagam Izobraževanja

« Nazaj na Koledar izobraževanj

PREDNOSTI in PASTI internih PRAVILNIKOV – pravila, ki olajšajo pot do cilja

Kako napisati učinkovite interne pravilnike - napotki, ki niso zapisani v ZDR-ju, so pa ključni

10. 5. 2024 - 9:00 - 14:00

238,00€

Termin

Datum:
10. 5. 2024
Trajanje:
9:00 - 14:00
Cena (bez DDV):
238,00€
Event Kategorija:
Prijavite se:
Prijavite se

Lokacija

Agencija POTI
Stegne 7, Ljubljana + Google zemljevid

Kontakt

Agencija POTI – z znanjem do cilja!
Telefonska številka:
01 511 39 20
E-naslov:
info@agencija-poti.si

Sprejemanje ustreznih pravilnikov vsakemu podjetju oz. organizaciji doprinese, da bolj strukturirano, predvsem pa hitreje dosega vnaprej zastavljene cilje in viša poslovno odličnost.

Nepravilno ali nerodno zapisane določbe v  internih pravilnikih vam zelo otežijo, ali zelo olajšajo vodenje zaposlenih, pa tudi usmerjanje delovanja vsake organizacije.

Ker vsako organizacijo upravljajo ljudje, je potrebno pravilnike pisati z namenom, da prav zaposleni lažje in hitreje uresničujejo strategijo podjetja. Danes ni več pomemben samo cilj, temveč je pomembna tudi kakšna je pot do cilja. Zato morajo biti pravila delovanja organizacij taka, da nam to pot olajšajo.

Preverite, ali so tudi vaši pravilniki pisani na način, da se prav zaradi njih povečujejo zmožnosti in uspešnosti zaposlenih, kar se seveda posledično kaže v dolgoročni uspešnosti posamezna podjetja oz. organizacije.

Naj bodo pravilniki učinkovito orodje za doseganje zadovoljstva zaposlenih in vodstva, rezultat pa poslovna odličnost.

PREDNOSTI in PASTI internih PRAVILNIKOV - pravila, ki olajšajo pot do cilja

TERMIN: 10. 5. 2024 (od 9:00 do 14:00)

  • Kako zapisati sistemizacijo delovnih mest, da bo omogočeno tudi »premeščanje«?
  • Kako zapisati tarifne razrede v sistemizaciji in kako ovrednotiti zahtevnost dela?
  • Katera delovna mesta so ustrezna za IP in kako jih zapisati v sistemizaciji?
  • Kako zapisati pravilnik o gibljivem delu plač za zaposlene po kolektivnih pogodbah?
  • Kako zapisati pravilnik in uvesti gibljivi del plač za zaposlene na individualnih pogodbah?
  • Kdaj je pametno zapisati, da določeno stopnjo izobrazbe lahko nadomesti tudi ustrezna usposobljenost
  • Načini prilagajanja mase sredstev za gibljivi del plač in kje dobiti rezerve za realiziranje izplačil?!
  • Konkretni primeri nagrajevanja za doseganje poslovne uspešnosti in nagrajevanja delavčevega osebnega doprinosa in pravilni zapis pravilnika?
  • Kako zapisati pravila o organiziranosti dela?
  • Konkretna navodila kako spremljati uspešnost zaposlenih, tudi poskusnega dela.
  • Kako priznavati ure v primeru službene odsotnosti?
  • Določila v pravilniku o izobraževanju, štipendiranju, uporabi sl. vozil, počitniških kapacitetah, o nagrajevanju koristnih predlogov ali inovativnih predlogov …
  • Kdaj je smotrno spremeniti dejavnost, ali pa celo sedež podjetja?

 

Na delavnici bodo prikazani primeri dobrih praks, kako ustrezno, konkretno zapisati določila v vseh pravilnikih, ki so za delovanje podjetja nujna.  Spremembe in dopolnitve pravilnikov so stalnica in če ste ravno v obdobju sprememb,  razmišljate o dopolnitvah, ali na novo definirate pravila, še toliko bolj dobrodošli

Nives Fortunat Šircelj

Nives Fortunat Šircelj, univ. dipl. psih.

se je  v času študija psihologije usmerila v področje marketinga in odnosov z javnostmi. Nato pa jo je prav smer študija »zapeljala« v kadrovske vode. Kot odgovorna za kadrovsko, pravno in splošno področje, je delovala v različnih panogah, z do 1700 zaposlenimi. V vlogi delodajalca, je kot član GZS-ja, Trgovinske zbornice, Združenja delodajalcev sodelovala pri spreminjanju razne delovnopravne zakonodaje, spreminjanju poklicnih standardov, ter pri pogajanjih z sindikati. Bila je predsednica komisije za izobraževanje pri Združenju za tekstilno in usnjarsko dejavnost, ter članica komisije za izobraževanje pri Združenu za trgovinsko dejavnost. Je član  Društva psihologov, Društva odnosov z javnostmi, Združenja nadzornikov Slovenije in Društva za kadrovsko dejavnost.  Bila je med prvimi v Sloveniji, ki so zaposlene izobraževali s pomočjo EU sredstev, in to področje zelo dobro pozna tudi danes, prav tako delovanje državne uprave. Svetuje predvsem iz področja razvoja kadrov in delovnopravnega področja.

Kotizacija

238,00 € + 22 % DDV

Plačilo z DDV tako znaša 290,36 € in vključuje strokovno predavanje, prikaz primerov iz prakse z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na izobraževanju in prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917, odprt pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Po izobraževanju vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Dodatne ugodnosti

Zgodne prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.

Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.

Ugodnosti se ne seštevajo!

Trulli
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.