Za učinkovito komuniciranje s težavnimi strankami ni dovolj poznati oz. uporabiti različne komunikacijske tehnike, potrebno je poznati tudi psihološko ozadje, saj si stranka predvsem želi, da je slišana. Pravilni pristop pomeni osredotočiti se na strankino težavo in ne na lastne občutke.
Na praktično naravnani delavnici se boste naučili učinkovito reševati konflikte in kako postaviti mejo v odnosu oz. v komunikaciji s težavnimi strankami. Izdelali boste tudi vaš osebni načrti, kako izboljšati komunikacijske sposobnosti pri delu s strankami.
Delavnica bo potekala kot trening sodelujočih z namenom osvojiti čim več praktičnih znanj in veščin. Potek delavnice je prilagojen iskanju rešitev za konkretne težave udeležencev. Zato bo predavatelj že na začetku delavnice našel povezavo med cilji udeležencev in temu primerno prilagodil tudi fokus delavnice.
Program:
Ista situacija, različni pogledi sogovornikov
Kaj vpliva na to, da imamo ljudje različne poglede na eno in isto situacijo?
Kaj določa naše vedenje in vedenje naših strank?
Meje odnosa v komunikaciji
Kaj narediti oz. kako reagirati, ko sogovornik prekorači mejo odnosa?
Zakaj je dobro imeti pravila?
Kaj narediti oz. kako reagirati, ko nekdo prekorači pravila?
Vodenje pogovora oz. komunikacije z vprašanji
Priprava na ugovore / izgovore in kako jih uporabiti v komunikaciji
Reklamacije: kako biti umirjen, ko se stranka vede nespoštljivo
Komunikacija po telefonu: na kaj je potrebno biti še posebno pozoren
Komunikacija v prodajnem procesu – 5 faz: analiza potreb, priprava ponudbe, predstavitev ponudbe, ugovori in izgovori strank - reklamacije)
Predavatelj
Mag. Peter Babarović
je magistriral s področja podjetništva na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in sicer na temo "Kakovostno ravnanje s čustvi v podjetju". Svoje znanje o človeških potencialih že več kot 20 let razvija tudi kot učitelj in vaditelj veščine Aikida ter več kot 5 let kot učitelj in vaditelj veščine Systema. Je avtor številnih člankov na temo uspešnega in učinkovitega vodenja, razumevanja ter razvoja lastnega potenciala. Ukvarja se z usposabljanjem, treningi in coachingi vodstvenega kadra v podjetjih.
Angažiralo ga je že preko 300 slovenskih podjetij, dve leti je deloval tudi kot trener in coach tudi v sklopu mednarodne skupine NEWAYS. Zadnja leta pa deluje kot odličen predavatelj predvsem na področjih: Učinkovito vodenje in komuniciranje, Optimalna izraba in organizacija časa, Osredotočenost in navdušenje pri delu, Moja odgovornost za uspeh. Usposabljanja vedno vključujejo tudi zavedanje pomembnosti postavljanja konstruktivnih ciljev ter s tem povezane lastne odgovornosti za sprejemanje in doseganje teh ciljev. Velik poudarek je tudi na osebnem delovanju, in organiziranosti dela. Izvaja tudi individualne coachinge in motivacijska predavanja – lasten BTI pristop za razvoj potencialov.
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
Kotizacija
208,00 € + 22%
Plačilo z DDV znaša 253,76 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov
z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med
odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun
št. SI56 3300 0000 1159 917 pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po
delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo
delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.
Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!
Prijavite se
Obvesti me o naslednjem terminu >
Dodatne ugodnosti
Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!