Izobraževanje bo potekalo ˝v živo˝, v skladu s higienskimi priporočili NIJZ ali kot interaktivno ˝on-line˝ izobraževanje, tako da je izvedba zagotovljena. Število mest je omejeno na 9 udeležencev.
Praktična delavnica je namenjena:
- vsem, ki pripravljajo in urejajo spletne vsebine,
- urednikom spletnih mest,
- delavcem v prodaji, marketingu in PRu.
Cilji praktične delavnice:
- naučiti se pripravljati vsebine, ki so napisane/pripravljene skladno s pravili pisanja za splet ter učinkovite spletne prisotnosti,
- naučiti se prilagajati uporabniku in pripraviti vsebine, ki bodo dosegle zastavljene cilje,
- kako strateško načrtovati pripravo spletnih vsebin in jih prilagajati različnim kanalom ter uporabnikom ter
- pridobiti ključna znanja o vlogi in nalogah spletnega urednika.
Znanje, ki ga boste pridobili na tej delavnici, je hkrati nujno in uporabno, če se lotevate spletnega urednikovanja prvič, če želite svoje obstoječe znanje obnoviti ali nadgraditi in tudi, če se lotevate prenove vašega spletnega nastopa. Zaradi pravilno in kvalitetno pripravljenih vsebin bodo vaši uporabniki zadovoljni, spletna stran pa se bo uvrščala višje med iskalnimi rezultati v iskalnikih.
Vsak udeleženec prejme tudi kratek priročnik za pripravo pravilnih in učinkovitih spletnih vsebin – nepogrešljivo orodje vsakega spletnega urednika.
Za več o tej tematiki obiščite naš blog Prelistaj.si.

Program
- Spletni uredniki in uredniška politika - aktivna vloga za načrtovanje spletne prisotnosti
- Uporaba spleta – kako beremo in uporabljamo splet? Spoznajte uporabnike!
- Pravila pisanja za splet – pravila, trendi in pogoste napake
- Vsebinski marketing – brez vsebine ni rezultatov
- Praktično delo
Pred začetkom delavnice mora naročnik izvajalcu posredovati do 3 obstoječa besedila (URL in dokument) iz obstoječe (ali nastajajoče) spletne strani, saj bo praktično delo potekalo na realnih primerih.
- Prilagoditve glede na specifične potrebe udeležencev:
V primeru, da se delavnice udeležijo udeleženci iz istega podjetja, se delavnica po predhodnem dogovoru vsebinsko prilagodi potrebam, željam in spletni strani podjetja udeležencev.
Vsebino delavnice je mogoče vključiti tudi druge tematike: komunikacija po e-pošti, načrtovanje spletnih strani, spletna prisotnost na socialnih omrežjih, idr.
Predavateljica
Maja Visinski Andrejc
je vodja spletnih projektov, predavateljica, kulturologinja in pesnica. Z vsebinami na spletu ukvarja že več kot 12 let kot svetovalka za spletno prisotnosti in vsebinski marketing v podjetju Kivi Com d.o.o. Na tem področju je svetovala in pomagala načrtovati spletno prisotnost mnogim podjetjem, kjer tudi izvaja delavnice pisanja za splet in načrtovanja spletne prisotnosti. V okviru programa Podjetno v svet podjetništva bodočim podjetnikom predava o uporabi spleta pri poslovanju podjetja.
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
Kotizacija
198,00 € + 22 % DDV
Plačilo z DDV znaša 241,56 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.
Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!
Obvesti me o naslednjem terminu >
Ugodnosti
Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!