NOVO STORYTELLING – delavnica za ustvarjanje prepričljivih in uporabnih zgodb

Ali dobra zgodba res odpira vsaka vrata, vsako srce …?!

Zgodbe pripovedujemo ves čas, to je nekaj povsem naravnega in se začne že od malih nog, vendar obstaja velika razlika med tem kaj je dobra zgodba in kaj prepričljiva zgodba.

Prisluhnite strokovnjaku za zgodbe kako pristopiti k načrtovanju zgodbe, kje najti navdihe zanje, kako strukturirati vsebino in začeli boste razmišljati o najrazličnejših zgodbah, ki jih boste hoteli pripovedovati ali napisati.

 

Delavnica »Storytelling« je namenjena vsem, ki se želite naučiti posredovati informacije, prodajati in tržiti izdelke, storitve in blagovne znamke, pisati zgodbe, komunicirati z mediji, biti prepričljivi in zapomljivi v poslu, objavljati v oprijemljivih in digitalnih medijih, … Torej vsem, ki se želijo opremiti z znanji in vedenji o moči, učinkovitosti in prepričljivosti zgodbe. Vsak podatek ima lahko zgodbo, vsak človek je zgodba zase, vsak dialog je zanimivejši, če je oplemeniten z zgodbo.

STORYTELLING – delavnica za ustvarjanje prepričljivih in uporabnih zgodb
TERMIN: 8. 12. 2021 (od 09:00 do 14:30) Prijavite se

Izobraževanje bo potekalo ˝v živo˝, v skladu s higienskimi priporočili NIJZ ali kot interaktivno ˝on-line˝ izobraževanje, tako da je izvedba zagotovljena. Število mest je omejeno na 9 udeležencev.

 

Zakaj ima prepričljiva zgodba neverjetno moč?

Njena največja odlika je v tem, da ji vsakdo rad prisluhne. Če bo imela vabljiv naslov, ji bo želel vsak prisluhniti, še preden jo bo slišal. Koliko časa jo bo pripravljen poslušati je odvisno od tega kako zanimiva je, kako je pripovedovana in kako komunicirana. Zgodba tudi ljudi povezuje, jih določa in jih dela zanimive.

 

Namen praktične delavnice je:

  • motivirati ljudi k uporabi zgodb na vseh področjih, kjer je vpleten človek,
  • pokazati kaj vse so dobri viri zgodb,
  • povedati kaj je v zgodbi pomembno in kaj ne,
  • izbirati pravi naslov zgodb, ...

 

Delavnica je namenjena:

  • profesionalcem: piscem poslovnih vsebin, piarovcem, copywriterjem, blogarjem, piscem spletnih vsebin, piscem scenarijev …
  • ljubiteljem: piscem leposlovja, snovalcem in pripovedovalcem pravljic, blogarjem, ljubiteljem družbenih omrežij …

 

Udeleženci boste na delavnici popeljani skozi svet zgodb in to na način, ki vam bo oplemenitil zmožnost ustvarjanja učinkovite uporabe zgodb v poslovnih komunikacijah, tako na formalnem kot neformalnem nivoju.

 

Za več o tej tematiki obiščite naš blog Prelistaj.si.

Program

Uvod »ogrevanje«

Predstavitev ene »hude« zgodbe (pripovedovanje) in ene odlične video zgodbe. Ključni skupni imenovalec obeh zgodb je sproščanje emocij poslušalca, gledalca.

 

Teoretičen pogled na zgodbo

  • sestava, dolžina, mediji – prenašalci zgodb,
  • možnosti uporabe zgodbe,
  • liki,
  • časovna in umestitvena dimenzija zgodb,
  • tematike zgodbe,
  • resnične in umetne zgodbe, …

 

Naj zgodbe

Kaj se lahko naučimo iz večnih zgodb? Pomen brezčasnosti zgodbe.

 

Dolžina zgodbe – večni izziv pisca in medija, ki jo objavlja

  • vsaka zgodba ima lahko neskončno dolžinskih različic. Dolžina je odvisna od medija in tistega, ki jo bo bral
  • pomen kratke, jasne, a še vedno zgovorne in s čustvi nabite zgodbe v digitalni dobi (Zgodba 4.0)

 

Kaj naredi zgodbo drugačno?

Drugačnost je vse tisto, kar prijetno zmoti, inicira nove misli, nove percepcije, boljše pomnjenje in lažje pripovedovanje.

 

Pomembnost značajev akterjev v zgodbi

Zgodbe, ki se navezujejo na človeka imajo največjo sporočilno in emocionalno moč. Človek se najlaže poistoveti ali ima možnost ustvarjanja mnenja prav pri opazovanju in razmišljanju o nekem človeku. Liki v zgodbi (opis karakterjev), lahko jim rečemo tudi junaki, so ključni za razumevanj sporočila zgodbe.

 

Področja uporabe zgodbe

Praktično ni področja, kjer zgodba ne more funkcionirati, med najpomembnejšimi pa so: poklic, podjetje, oglaševanje, turizem, književnost, film, glasba, likovna umetnost, izobraževanje, raziskovanje, učenje, PR, …

 

Kako narediti zgodbo iz »factov brutov«

Narediti zgodbo iz resničnega ali izmišljenega dogodka, kjer prihaja do interakcij med ljudmi ali ljudi z določenimi situacijami ni najtežja naloga. Mnogo težje je narediti zgodbo iz racionalnih elementov, kot so poslovni rezultati, starost, številke, podatki, …

 

Analogna in digitalna zgodba

Živimo v frustrirajoči dobi mešanja resničnosti z virtualnostjo, v času mešanja analognih in digitalnih generacij, v času, ko je človeka težko ujeti, mu ukrasti čas za zgodbo. Ne glede na analognost in digitalnost bo zgodba vselej lahko učinkovito sporočilno sredstvo.

 

Praktično delo – vaje

Ves čas poteka se bodo vrstile različne vaje na primerih iz prakse, ki bodo pri udeležencih ustvarjale pravilen odnos do zgodbe, primeren način priprave zgodbe ter pokazale, da je zgodba univerzalno sredstvo pri vseh oblikah komuniciranja, pripovedovanja in drugih oblikah človeških interakcij:

  • moja zgodba in kritična ocena
  • nova zgodba na osnovi znane zgodbi
  • ena in ista zgodba v treh dolžinah (kot črtica, kot e-pošta, kot FB objava, … )
  • izmišljanje novih besed
  • definiranje in opis karakterjev
  • zgodba za določeno blagovno znamko
  • zgodba na podlagi racionalnih dejstev
  • kako pripraviti video zgodbo
  • novoletna voščilnica kot zgodba

 

Je res življenje brez zgodb dolgočasno?

Mediji, organizacije, podjetja brez zgodb so dolgočasna, oglaševanje brez zgodb je duhomorno, doživetje nakupa brez zgodbe je zguba časa, turističen produkt, ki ne temelji na zgodbi, je neprivlačen, dogodek v mestu brez zgodbe je brez življenja, poslovni ali osebni pogovor brez zgodbe je hladen, nezanimiv, nezapomljiv in si ga ne želimo ponovno … Zgodba je alfa in omega življenja. Zgodba premaga hladno racionalnost, prebuja čustva, spreminja mnenja in občutke, rojeva nove zamisli, navdihuje in očara, spreminja sivino v barviti svet.

 

Dobra zgodba – moč njene vsebine, njenih junakov in strukture

Človeštvo je od nekdaj svoja ključna sporočila »zavilo« v zgodbe. Te so bile, so in bodo ostale univerzalni instrument komuniciranja. Pojavljajo se povsod, v poslu, umetnosti, raziskovanju, prostem času, športu, vzgoji in izobraževanju, pri nastopanju, prepričevanju, pogajanjih, kreiranjih oglasnih sporočil … Vsak trenutek je primeren za zgodbo in vsak trenutek je lahko zgodba.

 

Pomembno pa je eno: ZGODBA MORA BITI DOBRA. Le takšno si zapomnimo, nas prepriča in jo pripovedujemo naprej.

 

 


Ne spreglejte tudi odlične knjige Ustvarjalnost in inovativnostki nas preko teoretično - praktične materije popeljejo v svet sodobne podjetniške kulture. Uspeh tako poslovni kot tudi splošni, je predvsem odvisen od tega, kako človek razmišlja in kakšna je njegova miselna naravnanost. Knjiga je zasnovana tako, da se preko splošnega pojmovanja ustvarjalnosti, prepoznavanja različnih načinov razmišljanja in inovacijske podjetniške kulture konča s konkretnim načrtom za pripravo inovacijskega projekta, s pomočjo katerega bi morebitni investitorji lahko prepoznali novo poslovno priložnost. Pri delu je avtor uporabil ustrezno domačo in tujo literaturo, praktično naravnana izhodišča pa je podkrepil z mnogimi primeri in zgledi dobrih praks iz zgodovine inovativnosti in podjetnosti.

 

 

 

Predavatelj

Dr. Andrej Pompe 

je avtor, predavatelj, podjetnik, komunikolog, pisec in umetnik. Njegove stvaritve je mogoče najti tako na področju ustvarjalnega razmišljanja, trženja, strateškega upravljanja znamk kot področju glasbe, pisane besede in likovne umetnosti. Njegova multidisciplinarnost in široka miselna usmerjenost mu omogočata povezovanja različnih svetov v nove dimenzije, različnih idej v nove ideje, različnih pogledov v nove poglede. To je bistvo ustvarjalnosti, ki jo vpleta v vse pore življenja, s čimer vedno znova dokazuje njeno moč ter njen pomen v podjetništvu, znanosti, umetnosti in vsakdanjosti.


Lokacija

Agencija POTI

Stegne 7, 1000 Ljubljana

Pokaži na zemljevidu >

Kotizacija

198,00 € + 22% 

Plačilo z DDV znaša 241,56 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Prijavite se Obvesti me o naslednjem terminu >

Dodatne ugodnosti

Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!

Povejte naprej: