Izobraževanje bo potekalo ˝v živo˝, v skladu s higienskimi priporočili NIJZ ali kot interaktivno ˝on-line˝ izobraževanje, tako da je izvedba zagotovljena. Število mest je omejeno na 9 udeležencev.
Umetnost učinkovite komunikacije je v tem, da sogovornika prepričamo z njegovimi lastnimi argumenti, ne pa z vašimi. To pa lahko dosežete s pravilnim postavljanjem vprašanj.
Kaj pa, ko se vi znajdete v vlogi izpraševalca:
- ali veste kako pravilno odgovoriti na vprašanje?
- ali poznate ključna pravila odgovarjanja na vprašanj?
- ali se znati izviti iz vprašanj ko želi nekdo manipulirati z vami?
Vse to in še več boste izvedeli na praktični delavnici, ki vam bo odprla vpogled v novo poglavje vaših zmožnosti vodenja in vplivanja na ljudi.
Darilo za udeležence
Dobili boste tudi priročnik vprašanj s primeri uporabe v različnih situacijah v katerih se lahko kot vodja znajdete. V priročniku boste dobili tudi informacijo v katerih situacijah uporabiti katere vrste vprašanj in na kakšen način.
Za več o tej tematiki obiščite naš blog Prelistaj.si.

Program
Zakaj sploh spraševati?
- obvladovanje samega sebe z vprašanji,
- vodenje sodelavcev z vprašanji.
Vprašanja, ki si jih morate prvo postaviti sami - 50 ključnih vprašanj
Tipi vprašanj:
- odprta,
- zaprta,
- direktna,
- indirektna .
- vodilna,
- retorična,
- zvita,
- Sokratova,
- hipotetična,
- razjasnjujoča,
- zaprta z dvojnim možnim odgovorom,
- divergentna,
- konvergentna,
- filtrirana,
- dvojna direktna,
- redirektna,
- negativna,
- reflektivna,
- tiha,
- odgovor z vprašanjem, …
Ko postavljate vprašanja:
- osnovne napake,
- pravila,
- lastnosti dobrega izpraševalca,
- priprava je 90% uspeha,
- načini in stili postavljanja vprašanj,
- besede, ki se jim je potrebno izogibati,
- etičnost uporabe in možnost zlorabe.
Uporaba v praksi:
- strategija,
- težka vprašanja,
- follow up,
- preizkušanje .
Kako pa je z odgovori?
14 ključnih pravil
Poslušanje
- razlika med slišanjem in poslušanjem,
- zakaj poslušati?
- 6 ključnih napak poslušanja.
Mojstrstvo
- afirmacije,
- motivacija,
- sprememba navad,
- sprememba prepričanj,
- sprememba pogledov,
- odločitve.
Predavatelj
mag. Peter Babarovič
je magistriral s področja podjetništva na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in sicer na temo "Kakovostno ravnanje s čustvi v podjetju". Svoje znanje o človeških potencialih že več kot 16 let razvija tudi kot učitelj in vaditelj veščine Ki Aikida. Je avtor številnih člankov na temo uspešnega in učinkovitega vodenja, razumevanja ter razvoja lastnega potenciala. Ukvarja se z usposabljanjem, treningi in coachingi vodstvenega kadra v podjetjih.
Svojo poklicno pot je začel kot gradbenik, saj je najprej diplomiral na Fakulteti za gradbeništvo v Ljubljani. Čeprav je gradbeništvo spoznal zelo dobro (od fizičnega delavca na gradbišču, do delovodje, obračunskega tehnika, statika, vodje projektov), se je njegova pot kmalu spremenila in preusmerila iz naravoslovne v družboslovno smer, saj je začutil, da je njegovo poslanstvo v življenju drugje.
Angažiralo ga je že preko 100 slovenskih podjetj, dve leti pa je deloval kot trener in coach tudi v sklopu mednarodne skupine NEWAYS. Zadnja leta pa deluje kot odličen predavatelj predvsem na področjih: Učinkovito vodenje, Optimalna izraba časa, Osredotočenost in navdušenje pri delu, Moja odgovornost za uspeh. Usposabljanja vedno vključujejo tudi zavedanje pomembnosti postavljanja konstruktivnih ciljev ter s tem povezane lastne odgovornosti za sprejemanje in doseganje teh ciljev. Velik poudarek je tudi na osebnem delovanju, organizaciji časa, organiziranosti dela ter sledenju zastavljenim ciljem. Izvaja tudi individualne coachinge in motivacijska predavanja – lasten BTI pristop za razvoj potencialov.
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
Kotizacija
208,00 € + 22 % DDV
Plačilo z DDV znaša 253,76 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov
z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med
odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun
št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po
delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo
delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.
Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!
Prijavite se
Obvesti me o naslednjem terminu >
Dodatne ugodnosti
Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!