ČLANKI
NAJNOVEJŠI

Konstruktiven FEEDBACK – kako ga podati in sprejeti?!

POHVALA ali KRITIKA kot učinkovito orodje za IZBOLJŠAVE in spodbuda k NAPREDKU Samo dejstvo, da poznamo jezik in da znamo govoriti, še ni zagotovilo za...

Ali veste kdo so vaše ciljne stranke (Buyer persone) in točke...

Ali veste kdo so vaše ciljne stranke - Buyer persone? Ko stranke vprašam, kdo so vaše ciljne stranke, dobim najpogosteje odgovor, ki se prične z...

Upravljanje celovite izkušnje stranke (CX – Customer Experience) – kako zagotoviti...

Usmerjenost v stranko in upravljanje izkušnje stranke (CX) pomeni spremembo perspektive s katero gledamo na posel. Iz usmerjenosti vase - v procese, produkt, storitev...

DOGODKI
AKTUALNI

Participate

Akademija PROJEKTNEGA managementa – sistematično usposabljanje projektnih managerjev

Po mnenju stroke je projektni pristop glavno gonilo napredka, projektni management pa najbolj vroč managerski pristop, ki predstavlja izziv managerjem / vodjem projektov, hkrati...

VSEBINE
AKTUALNE

Planiranje in vodenje naročniške oz. maloserijske proizvodnje, ključ do konkurenčnosti

Težišče proizvodnje se vse bolj nagiba od masovne proizvodnje k proizvodnji po željah kupca, torej k naročniški oz. maloserijski proizvodnji (Slika 1). Planiranje in...

Za vas že več kot 20 let snujemo in izvajamo strokovne seminarje in praktične delavnice ter sodelujemo z izkušenimi predavatelji, ki so predvsem strokovnjaki iz prakse.
Cilj naših izobraževanj je pridobitev znanja, ki ga je moč takoj prevesti v dejanja. Vaša investicija časa in denarja bo zagotovo povrnjena! Več »