NOVO Kako dvigniti kreativni (ustvarjalni) IQ v podjetju 4.0

Odkrijte kreativca v sebi in spodbudite k temu tudi vse sodelavce

Avtor: ISBN številka: Cena:

Kako s kreativnostjo povečati prodajo?

Kako s kreativnostjo prepričati in navduševati?

Kako s kreativnostjo dosegati poslovni uspeh?

Kako s kreativnostjo polepšati vsakršno obliko življenja?

Kako v nekaj korakih ugotoviti, da smo v bistvu vsi kreativni, a tega enostavno ne opazimo? 

 

Kreativnost je osebni kapital, nadgradnja znanja in veščin, je višji nivo inteligence. Znanje in veščine so najpogosteje rutina in ne prinesejo napredka. Korak od doseženega so novi pogledi na obstoječe, so nove rešitve, nove uporabe, nove vrednosti.

 

Kreativnost je tudi skupinski kapital. Več zamisli pomeni večje bogastvo. Izmenjava idej je valilnica novih zamisli in rešitev. Kroženje idej vliva optimizem, vliva zavedanje, da je mogoče izdelke, storitve, dejanja, komunikacije, stvaritve izboljševati, predrugačiti, prenoviti, narediti na povsem na nov način.

 

Ustvarjalnost generira optimizem, optimizem generira srečo.

Kako dvigniti kreativni (ustvarjalni) IQ v podjetju 4.0

Prvi korak do kreativca v sebi je: »Dovolim si biti ustvarjalen. Hočem videti in narediti stvari drugače kot drugi.«

 

Drugi korak temelji na osebnem spoznanju, da šele velika količina idej pripelje do briljantne ideje in da je zagotovo vsaj 50% vseh idej neumnih, kar pa še ne pomeni, da so destruktivne – pogosto namreč sprožijo nove zamisli.

 

Tretji korak narekuje: »Upam si povedati, česa sem se spomnil. Ni me strah kritik saj vem, da običajno kritizirajo tisti, ki sami nimajo idej ali pa so ljubosumni, ker so njihove zamisli površinske.«

 

Četrti korak nas poduči, da je potrebno ideje deliti z drugimi, saj le tako uvidimo kako naše zamisli učinkujejo na okolje. Pri tem je ključno spoznanje in sprejemanje, da je vsaka kritika, pa če je še kako boleča, namig, da z našo idejo ni vse tako kot si mislimo sami.

 

Peti korak pravi: »Četudi nimam vselej idej in zamisli, si pomagam s tehnikami in orodji, ki iz mene izvabijo rešitve, o katerih prej nisem niti sanjal.«

 

Šesti korak je ključen: »Če želim priti do spoznanj o lastni kreativnosti in če želim spoznati orodja,. Ki dajejo ustvarjalnosti krila, potem se moram udeležiti delavnice »Odkrijte kreativca v sebi.«

 

Kreativnosti se bomo naučili in spoznali bomo enostavne, a učinkovite metode za ustvarjanje idej in iskanje novih, učinkovitejših in drugačnih rešitev.

 

Na delavnici bomo ustvarjali, kombinirali, iskali, reševali – sami, v parih in v skupini. Ne pozabite: Kreativnost je pismenost 21. stoletja.

 

Cilji praktične delavnice:

  • motivirati ljudi k sodelovanju, k usmerjenemu razmišljanju ter ustvarjanju in obenem prepoznavanju kako lahko z malo vloženega časa pridemo do velikih ter zelo  uporabnih rešitev in idej,
  • porušiti ovire v glavah, ki nam onemogočajo, da bi svojo inovativnost in ustvarjalne sposobnosti bolje izkoristili,
  • osvojiti številne nove tehnike vzpodbujanja kreativnosti in motiviranja.

 

4 razlogi za udeležbo na delavnici:

  • inovacijska usmerjenost je dolgoročna strateška prednost – je potencial, katerega razsežnost je neomejena,
  • kdor ustvarja inovativne spremembe je tržni vodja,
  • empatija in ustvarjalnost sta ključna gradnika pripadnosti in zvestobe, tako kupcev, kot zaposlenih,
  • inovacijska kultura zagotavlja poslovno superiornost = pot do inovativnih rešitev problemov in ustvarjalnih produktov.
Povejte naprej: