Delavnica bo potekala v dveh delih, 15. in 16. februarja 2021, vsak dan od 13. do 15.30. ure.
Pomembno vlogo pri zagotavljanju »projektom prijaznega okolja« igra projektna pisarna, ki poleg informiranja vodstva glede poteka projektov skrbi za metodologijo projektnega dela, razvoj projektne kulture, kariero projektnih vodij ali managerjev, učenje na izkušnjah, organizirano in usklajeno delovanje vseh timov. Pri tem ima projektna pisarna lahko zelo različne vloge - naloge, zaposleni in njeno organizacijsko mesto se razlikujejo glede na velikost organizacije, število in vrste projektov ter stopnjo projektne organizacijske kulture.
Na praktični delavnici boste spoznali vlogo, oblike in organizacijsko mesto ter naloge projektne pisarne. S pridobljenim znanjem boste znali vzpostaviti najprimernejšo obliko projektne pisarne v vaši organizaciji ter ponuditi svojim »strankam« (nadrejenim in projektnim timom) tiste storitve, ki bodo pripomogle k učinkoviti izvedbi projektov in poslovnim učinkom le-teh.
Vabljeni:
- vodje in managerji in člani projektnih pisarn,
- vodje in managerji projektov in člani projektnih timov,
- skrbniki projektov in linijsko-funkcijski managerji,
- ostali sodelujoči na projektih.
* Na praktičnem izobraževanju boste prejeli znanje – potrebno podlago tudi za pridobivanje tako IPMA, kot tudi PMI certifikatov.
Ne spreglejte Akademije PROJEKTNEGA managementa - sistematično usposabljanje projektnih managerjev.
Za več o tej tematiki obiščite naš blog Prelistaj.si.

Program
Oblike projektnih pisarn in področja dela
Administrativna podpora
- Planiranje, spremljanje, poročanje
- Dokumentacija, distribucija
Projektna pravila in metodologija
- Poslovnik, priročnik, obrazci
- Organizacijska kultura
Usposabljanje in svetovanje
- Usposabljanje, mentorstvo, svetovanje
- Spremljanje / usklajevanje obremenitev ljudi
- Spremljanje uspešnosti managerjev
Baza »projektnega« znanja
- Analiza projektov, predstavitve
- Baza tveganj, sprememb, trajanj
- Reševanje ponavljajočih se težav
Dolgoročni razvoj organizacije in nadzor projektov
- Management portfelja projektov
- Nadzor projektov in informiranje vodstva
Vzpostavitev in razvoj projektne pisarne
- Opredelitev vloge in nalog, določitev pozicije
- Kadrovanje
- Nadaljnji razvoj
Predavatelj
Dr. Aljaž Stare, CSPM
je profesor, trener in svetovalec na področju projektnega, procesnega in strateškega managementa z več kot 30 letnimi delovnimi izkušnjami. Svojo kariero je začel kot razvijalec elektro-mehanskih naprav, kasneje pa je vodil različne vrste projektov: razvoj izdelkov, inženiring, prenovo procesov, IT, organiziral je konference in druge dogodke. V sklopu strateške projektne pisarne je sodeloval pri pripravi strateških ciljev podjetja in izbiri ter managementu strateških projektov. 20 let že svetuje slovenskim podjetjem in usposablja managerje - delavnice je izvedel v več kot 120 slovenskih podjetjih z več kot 4.000 udeleženci. Predaval je na Ekonomski fakulteti ter Fakulteti za kemijo in kemijsko tehnologijo (Univerza v Ljubljani), Gea College Ljubljana in Evropski pravni fakulteti (Nova univerza Nova Gorica), že dolgoletni predavatelj Agencije POTI – z znanjem do cilja v okviru Akademije projektnega managementa, trenutno pa je tudi zunanji sodelavec DOBA fakultete. Je nosilec mednarodnega certifikata IPMA – CSPM, Certified Senior Project Manager, in dolgoletni član ZPM – Slovenskega združenja za projektni management, ki mu je predsedoval med letoma 2006 in 2010. Je avtor knjige Projektni management: teorija in praksa (že 3. ponatis 2020) in projektnega bloga www.projektni-management.si. Izšla pa je tudi že nova knjiga: Agilno?! projekti, zaposleni in podjetja.
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
Priporočljivo gradivo
Knjige
Kotizacija
218,00 € + 22 % DDV
Za vašo prijavo na ta termin vam nudimo 20 % popust: 174,40 € + DDV
Plačilo z DDV znaša 212,77 € in vključuje on-line interaktivno strokovno predavanje, praktične predstavitve in razlage, on-line sodelovanje udeležencev s predavateljem, seminarsko gradivo, ki ga prejmejo udeleženci dan pred pričekom izobraževanja, potrdilo o udeležbi na izobraževanju. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Po izobraževanju vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.
Prijavite se
Obvesti me o naslednjem terminu >
Ugodnosti
Dodatne ugodnosti za to izobraževanje ne veljajo.