Interaktivna on-line delavnica bo potekala v dveh delih 3. in 4. marca 2021, vsak dan od 9. do 12. ure.
Pravilno zasnovani produktni management v podjetju se kaže v rasti prihodkov, ohranjanju in rasti tržnega deleža ter razvojno-tehnološki sposobnosti podjetja. Ključni pokazatelj pa je delež prihodkov iz novih (inovativnih) produktov oz. storitev upoštevajoč vse produkte oz. storitve, ki jih podjetje že ima.
Pravi produktni manager je kombinacija ciljno usmerjenega posameznika, ki želi stalno zagotavljati rast s poglobljenim vpogledom v tehnologijo ter močno empatijo do uporabnikov in strank.
Produktni management združuje vse komponente za zagotavljanje konkurenčne prednosti na trgu – tako na makro nivoju (npr. pozicioniranje v panogi, širjenje sposobnosti in zmožnosti podjetja, nevtraliziranje konkurentov), kot tudi na mikro nivoju (vpetost v proces razvoja produktov oz. storitev, izvajanje programov stroškovnega re-inženiringa, … ).
Produktni management, ki združuje na strateškem in operativnem nivoju vsa potrebna tržna, ekonomska ter tehnična znanja zagotovo ob učinkovitem izvajanju prispeva k rasti podjetja in dobička.
Na praktično naravnani delavnici se boste naučili:
- kakšna je sodobna usmerjenost produktnega managementa,
- kako upravljati življenjski cikel produkta ali storitve,
- kakšne so strategije upravljanja produktov ali storitev,
- kako izboljšati pretok informacij skozi proces načrtovanja novih produktov ali storitev,
- kako skrajšati čas razvoja novega produkta ali storitve,
- kako izbrati prave ideje pri upravljanju sprememb produkta ali storitve,
- kako zasnovati uspešen produkt ali storitev na trgu.
Potek interaktivne on-line delavnice:
Interaktivna delavnica bo potekala v dveh delih in sicer 3. in 4. marca 2021, vsak dan od 9. do 12. ure, z vmesno nalogo - iskanje optimalnih produktnih rešitev med prvim in drugim on-line srečanjem. V prvem delu interaktivne delavnice se boste seznanili s teorijo produktnega managementa in na izbranem primeru postavili okvir razvoja produkta. v drugem delu delavnice boste na tem okviru gradili končno rešitev produkta. Natančen potek dela po posameznih delih delavnice in jasna navodila za on-line udeležbo interaktivne delavnice boste prejeli v elektronskem sporočilu pred izvedbo te delavnice. Dan pred delavnico boste za lažje spremljanje in interaktivno sodelovanje prejeli še prezentacijo. Število mest je zaradi praktične naravnanosti in interaktivnosti omejeno na 10.
Za več o tej tematiki obiščite naš blog Prelistaj.si.

Program
Življenjski cikel in uspešnost produktov ali storitev
Vpliv na produktne ali storitvene cilje, ceno in trženjsko strategijo
Ključni dogodki: predaja na trg, upravljanje produkta ali storitve in zaključek prodaje
Uporabniška izkušnja in načrt razvoja
Stik s stranko in oblikovanje izkušnje
VOC (Voice of Customer) in tehnike priotiziranja in potrjevanja rešitev
Upravljanje „back-loga“ in metode upravljanja razvoja produktov ali storitev (Kanban, DMADOV, SCRUM)
Izbor ključnega poslovnega modela
Analiza konkurence in pozicioniranje produkta ali storitve
Delavnica bo izvedena na praktičnem primeru.
Praktično izobraževanje je namenjeno tudi zaključenim skupinam v okviru naše ponudbe "Izobraževanje po meri". Za ponudbo ali rezervacijo terminov prosimo pišite na e-naslov: ana.kordis@agencija-poti.si, za več informacij pa kliknite tukaj:
Predavatelj
mag. Gašper Prevodnik,
je projektni in produktni manager. Po osnovni izobrazbi je bančnik in magister informacijskih znanosti, ki je deloval predvsem v finančnem in storitvenem sektorju. V industriji pa je sodeloval/vodil številne projekte razvoja novih izdelkov, re-inženiringa izdelkov in poslovnih procesov ter transformacij poslovnih modelov podjetij. V finančnem sektorju je bi odgovoren za razvoj produktov in storitev tudi za IT področje (npr: razvoj prvih spletnih kreditov v JV regiji). Danes deluje kot samostojni svetovalec in sodeluje z različnimi ponudniki IT opreme za finančni sektor. S končnimi strankami v tej industriji pa sodeluje pri uvajanju in transformaciji produktov ter sistemov.
Gašper Prevodnik razpolaga z bogatimi praktičnimi izkušnjami na področju razvoja, produktnega marketinga, vzpostavljanja distribucijskih kanalov in upravljanja življenjskih ciklov. Ukvarja se tudi z implementacijo lean rešitev v storitvenem sektorju. Njegovo poklicno in akademsko pot je oblikovala predvsem panoga, kjer se zahteva neprestano preverjanje znanja in rast podjetja v konkurenčnem okolju.
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
Kotizacija
218,00 € + 22%
Za vašo prijavo na ta termin vam nudimo 20 % popust: 174,40 € + DDV
Plačilo z DDV znaša 212,77 € in vključuje on-line interaktivno strokovno predavanje, praktične predstavitve in razlage, on-line sodelovanje udeležencev s predavateljem, seminarsko gradivo, ki ga prejmejo udeleženci dan pred pričekom izobraževanja, potrdilo o udeležbi na izobraževanju. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Po izobraževanju vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.
Prijavite se
Obvesti me o naslednjem terminu >
Dodatne ugodnosti
Dodatne ugodnosti za to izobraževanje ne veljajo.