NOVO Odlična prezentacija - ogledalo podjetja in prodajni uspeh

Odprite vrata s samozavestno predstavitvijo, tudi v tujih jezikih

  • Znate pripraviti odlično Powerpoint ali Apple Keynote prezentacijo?

  • Imajo vaše predstavitve ˝hollywoodsko˝ perfekten dizajn?

  • Imajo atraktivne podlage in posebne učinke?

  • Pa so vaše prezentacije tudi UČINKOVITE in PREPRIČLJIVE?

Odlična prezentacija - ogledalo podjetja in prodajni uspeh
TERMIN: 18. 12. 2018 (od 9:00 do 15:30) Prijavite se

Dobra prezentacija oz. dobro prezentiranje je en izmed ključnih elementov današnjega poslovanja. Vsebino prilagajamo, saj se tudi poslovni svet okrog nas nenehno spreminja in je trg bolj dinamičen kot kadarkoli prej.

 

Nicolaus Enkelmann, svetovno priznan psiholog s področja osebnostnega razvoja je že v osemdesetih letih rekel: „Ne napredujejo tisti, ki najbolj vneto delajo ali največ vedo, temveč tisi, ki se znajo pravilno predstaviti.“

 

Do dandanes se tozadevno ni veliko spremenilo. Prezentacija odpira ali zapira vrata sodelovanja s partnerji in poslovanja v prihodnosti. Prezentacija je ogledalo podjetja ter usmerja, obvešča in pušča vtis. Mnogi vadijo metode pogajanj, a se ne zavedajo, da je več kot polovica izida pogajanj ustvarjeno že med prezentacijo podjetja oz. ponudbe. Z dobro prezentacijo imamo veliko več možnosti doseči dobre rezultate pri pogajanjij.

 

Ključni elementi dobre prezentacije, ki jih boste, skozi primere iz prakse, pogledali na praktični delavnici, so:

  • povezane in strukturirane vsebine,
  • jasni cilji kaj želimo s prezentacijo doseči
  • predvidevanje kaj si poslušalec želi slišati in kaj mora po našem mnenju vedeti ter kako oboje dobro združti
  • smiselno integrirana animacija, ne pa nekoristen show,
  • Osebna suverenost - kako delujemo, ko nastopamo?

 

Naučili se boste tudi tehnik s pomočjo katerih boste krepili moč volje, motiviranost in povečali mero samozavesti. Vaše prezentacije bodo tako prepričljive, ne glede na to kaj prikazuje projektor.

VI bodite prezenacijo, VI ste odgovorni za to kaj si bo vaš poslušalec trajno zapomnil!

 

Še bolj kot v maternem, pa so zahtevne prezentacije v tujem jeziku, zato boste na delavnici ugotovili ali obvladujete termo in ste suvereni tudi, ko prezentirate poslušalcem v tujem jeziku.  Pri predstavitvah v drugih jezikih ne gre samo  za dober prevod vsebine temveč tudi za poznavanje vaše ciljne skupine in lastnih ciljev ter za mentaliteto poslušalcev. Že znotraj ene države se mentalitete zelo razlikujejo, zato tega segmenta ne smemo zanemariti, če delate oz. želite delati s tujci.

Program

  • Ključni faktor uspešne prezentacije
  • Povezanost in strukturaprezentacije
  • Prilagojeno prezentiranje za različne namene:
    • za kupca, ki pride k nam,
    • za kupca, ko ga obiščemo mi,
    • za medije,
    • za socialne mreže,
    • na sejmih,
    • na kongresu,
    • na strokovnem predavanju,
    • za majhno okroglo mizo,
    • na dogodku v dvorani.
  • Dolžina in namen prezentacije
  • Organizirane in spontane prezentacije na sejmih
  • Prezentacije, ki puščajo trajen vpliv in odpirajo vrata prodaji
  • Prezentacije za različne mentalitete ljudi
  • Verbalna in neverbalna komunikacija
  • Moč retorike in mimike
  • Slide, ki pove več kot tisoč besed

Predavateljica

Monika Bračika 
je pogajalka mednarodnega profila z več kot 25-letnimi izkušnjami. Govori 6 jezikov, delala pa je predvsem v Dubaju in Nemčiji kot direktorica prodaje. Med drugim je bila direktorica prodaje in članica uprave podjetja WIMA GmbH Mannheim, business development manager za družbo KPC Fulda GmbH ter tajvanskega proizvajalca CapXon za katerega je razvila prodajno mrežo v Evropi (CapXon Europe s sedežem v Pfullingenu - D). Prav tako je izkušnje nabirala kot vodja prodaje ter članica kolegija uprave Iskre kondenzatorji in kot samostojna podjetnica. Tudi v času globalne ekonomski krize je vedno dosegala pozitivne rezultate. V Sloveniji in tujini je bila zaposlena na najvišjih managerskih pozicijah. Njene reference in odlikovanja poslovnih partnerjev so vzgleda vredne. Med poslovne partnerje uvršča številne vodilne kupce različnih branž. Njeno predavanje je temperamentno, izvirno in dinamično. Z veseljem odgovarja na vprašanja in je udeležencem svojih seminarjev tudi pozneje na razpolago z nasveti.

Lokacija

Agencija POTI

Stegne 7, 1000 Ljubljana

Pokaži na zemljevidu >

Kotizacija

208,00 € + 22%
Plačilo z DDV znaša 253,76 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Prijavite se Obvesti me o naslednjem terminu >

Dodatne ugodnosti

Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!

Povejte naprej: