Additional menu

Nalagam Izobraževanja

« Nazaj na Koledar izobraževanj

Management PRODAJNIH ODDELKOV – odličnost, učinkovita organizacija in vodenje za uspeh

Spoznajte ključne dejavnike in orodja za merjenje uspešnosti ter hkrati tudi zadovoljstva strank

28. 5. 2024 - 9:00 - 15:30

228€

Termin

Datum:
28. 5. 2024
Trajanje:
9:00 - 15:30
Cena (bez DDV):
228€
Event Kategorije:
, ,
Prijavite se:
Prijavite se

Lokacija

Agencija POTI
Stegne 7, Ljubljana + Google zemljevid

Kontakt

Agencija POTI – z znanjem do cilja!
Telefonska številka:
01 511 39 20
E-naslov:
info@agencija-poti.si

Pri prodaji se vse začne in vse konča, saj brez dobre prodaje ni moč ustvariti uspešnega podjetja.

Najboljša storitev ali izdelek ne pomenita nič, če nista prodana. Prodaja je uspešna šele takrat, ko prinaša podjetju dobiček, ki omogoča naložbe v prihodnost.

Prodajni oddelek se bolj, kot kateri koli drugi oddelki v podjetju, sooča s stalnimi spremembami. Na uspešnost prodaje vpliva mnogo dejavnikov, vse od mentalitete kupca, specifike dejavnosti oz. izdelkov ali storitev do razkoraka med generacijami. Tveganje je tako vsakdanji sopotnik prodajnega procesa.

Dobro načrtovanje in nadziranje je le manjši del, ki vpliva na prodajni proces, aktivnosti in uspeh. Le-ta je najbolj odvisen od vodenja prodajnega oddelka in učinkovite organizacije, ki mora biti vedno tržno-prodajno orientirana.

Vabljeni:

  • vodje prodajnih in tržnih oddelkov, 
  • osebe, odgovorne za načrtovanje in organizacijo prodaje,
  • vsi, ki si želite izboljšati prodajni process in povečati učinkovitost vseh zaposlenih v prodaji
  • prodajniki, komercialisti,
  • direktorji manjših podjetij, samostojni podjetniki in
  • vsi, ki vas to področje zanima.

Na odlični praktični delavnici boste spoznali ključne dejavnike in orodja za uspešno upravljanje celotnega prodajnega procesa in izboljšanje prodajne učinkovitosti.

Ste se kdaj vprašali, če imate:

  • prave osebe na pravem mestu,
  • dobro izdelane cenike oz. dober sistem kalkuliranja,
  • ob sebi odlične pogajalce,
  • jasno opredeljene cilje,
  • jasno opredeljene skupine kupcev,
  • strategijo, ki je poznana vsem v podjetju,
  • jasno določena pravila in prioritete,
  • primeren in učinkovit sistem nagrajevanja ,
  • ustvarjene pogoje dela, ki omogočajo osredotočenost na bistvo – uspešno prodajo?

Praktična delavnica vam bo podala odgovore na vsa zgoraj navedena vprašanja.

Analize prodajnih situacij so najboljši način za ugotavljanje trenutka kdaj, kako in v kolikšni meri je potrebno spremeniti organizacijo prodaje. Spremembe so stalnica, ni pa vedno potrebno oz. priporočljivo spreminjati prav vse, temveč le tiste segmente, ki so v danem trenutku najbolj moteči. Kupec se navadi na nas, na naše poslovanje in lastnosti produkta oz. storitev, zato prepogostih in prevelikih sprememb ne sprejema rad. Sprememb se moramo lotiti sistematično in hkrati dobro premišljeno, a konstantno, da nas ne „povozi čas“ in, da mrežna prodaja preko agentov, posrednikov in distributerjev ostane stabilna ter dobičkonosna.

Vsako podjetje je enota zase. V njem poslujejo različne osebe, z različnimi delovnimi nalogami, le ena zahteva pa jim je skupna: lastnik želi dober poslovni izid in stalno konkurenčnost, ki pa jo lahko dosežemo le z učinkovito organizacijo, primernimi delovnimi pogoji in zadovoljnimi kupci.

Management PRODAJNIH ODDELKOV - odličnost, učinkovita organizacija in vodenje za uspeh

TERMIN: 28. 5. 2024 (od 9:00 do 15:30)

V prvem delu praktične delavnice se boste naučili:

  • kako meriti zadovoljsko kupca, 
  • prodajna orodja, ki vodijo po poti uspeha, 
  • kako organizirati prodajo (po branžah, produktih, regijah ali po velikosti kupca), 
  • kako kategorizirati kupce (po prometu, dobičku ali potencialu), 
  • ali je učinkoviteje izbrati »Key Account Management« ali produktni oz. regionalni management, 
  • kakšno je pravo razmerje med masovno prodajo in nišno prodajo, 
  • kdo je zadolžen za nove kupce (oddelek marketinga, prodajnik – komercialist ali vodja), 
  • kako z majhnim številom prodajnikov prodreti na globalni trg, 
  • kolikšen je strošek prodora na globalni trg, 
  • ali je boljše imeti agente, ekskluzivne zastopnike-distributerje ali zaposlene, 
  • ali so certifikati in patenti zares nujni ob uvedbi produkta na trg, 
  • kako pravilno oceniti pogostost obiska kupca. Ga je bolje poklicati ali mu poslati elektronsko sporočilo? Je manj zares več, ali je vendar res kar pravijo mnogi: »Če želimo uspeti, moramo biti tečni!«, 
  • ali je prisotnost na sejmih obvezna, 
  • kdaj potrebujete SAP, Navision ali CMR.

V drugem delu praktične delavnice bo poudarek na vsebinah, kot so: 

  • Dvig prodajne učinkovitosti na primerih iz prakse 
  • Proces učinkovite prodaje, od ponudbe do fakturiranja 
  • Prodajne strategije, ki prinašajo konstantno rast 
  • Nujni ukrepi, ko naš načrt prekrižajo nepredvidljive stvari 
  • Mehke veščine in EQ, kot temelj uspeha 
  • Osnove cenovnega pogajanja 
  •  Motivacija, kot motor entuziazma, kateremu se kupec ne more upreti

Monika BračikaMonika Bračika 

se je rodila in odrasla v Nemčiji. Poslovno kariero je gradila v Nemčiji, Dubaju, v Sloveniji in na Hrvaškem. Med drugim je bila direktorica prodaje in članica uprave podjetja WIMA GmbH Mannheim, business development manager za družbo KPC Fulda GmbH ter tajvanskega proizvajalca CapXon za katerega je razvila prodajno mrežo v Evropi (CapXon Europe s sedežem v Pfullingenu – D). Prav tako je izkušnje nabirala kot vodja prodaje ter članica kolegija uprave Iskre kondenzatorji in kot samostojna podjetnica.

Predavateljica, z več kot 25 letnimi izkušnjami na področju vodenja in sodelovanja pri mednarodnih in domačih projektih, izjemno veliko potuje in govori kar 6 jezikov. Pogosto se je znašla v najrazličnejših situacijah, ko je bilo potrebno hitro in učinkovito odreagirati in se pravilno odločiti. Doživela je obdobja podjetij vse od rascveta gospodarstva pa do obdobja gospodarske krize. Njena predavanja so izredno dinamična, intenzivna in zelo konkretna ter podkrepljena z izkustvi iz prakse.

Kotizacija

228,00 € + 22 % DDV

Plačilo z DDV tako znaša 278,16 € in vključuje strokovno predavanje, prikaz primerov iz prakse z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na izobraževanju in prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917, odprt pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Po izobraževanju vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Dodatne ugodnosti

Zgodne prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.

Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.

Ugodnosti se ne seštevajo!

Trulli
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.