NOVO STORYTELLING – delavnica za ustvarjanje prepričljivih in uporabnih zgodb

Ali dobra zgodba res odpira vsaka vrata, vsako srce …?!

Zakaj je zgodba pomembna?

Kaj je tisto, kar nekoga spremeni v dobrega pripovedovalca zgodb?

 

Zgodbe pripovedujemo ves čas, to je nekaj povsem naravnega in se začne že od malih nog, vendar obstaja velika razlika med tem kaj je dobra zgodba in kaj prepričljiva zgodba. Prisluhnite strokovnjaku za zgodbe kako pristopiti k načrtovanju zgodbe, kje najti navdihe zanje, kako strukturirati vsebino in začeli boste razmišljati o najrazličnejših zgodbah, ki jih boste hoteli pripovedovati ali napisati.

STORYTELLING – delavnica za ustvarjanje prepričljivih in uporabnih zgodb
TERMIN: 25. 10. 2018 (od 11:30 do 16:30) Prijavite se

Zakaj ima prepričljiva zgodba neverjetno moč?

Njena največja odlika je v tem, da ji vsakdo rad prisluhne. Če bo imela vabljiv naslov, ji bo želel vsak prisluhniti, še preden jo bo slišal. Koliko časa jo bo pripravljen poslušati je odvisno od tega kako zanimiva je, kako je pripovedovana in kako komunicirana.

 

Je res življenje brez zgodb dolgočasno?

Mediji, organizacije, podjetja brez zgodb so dolgočasna, oglaševanje brez zgodb je duhomorno, doživetje nakupa brez zgodbe je zguba časa, turističen produkt, ki ne temelji na zgodbi, je neprivlačen, dogodek v mestu brez zgodbe je brez življenja, poslovni ali osebni pogovor brez zgodbe je hladen, nezanimiv, nezapomljiv in si ga ne želimo ponovno … Zgodba je alfa in omega življenja. Zgodba premaga hladno racionalnost, prebuja čustva, spreminja mnenja in občutke, rojeva nove zamisli, navdihuje in očara, spreminja sivino v barviti svet.

 

Zgodba ljudi povezuje, jih določa in jih dela zanimive.

 

Namen praktične delavnice je:

  • motivirati ljudi k uporabi zgodb na vseh področjih, kjer je vpleten človek
  • pokazati kaj vse so dobri viri zgodb,
  • povedati kaj je v zgodbi pomembno in kaj ne,
  • izbirati pravi naslov zgodb ...

 

Delavnica je namenjena:

  • profesionalcem: piscem poslovnih vsebin, piarovcem, copywriterjem, blogarjem, piscem spletnih vsebin, piscem scenarijev …
  • ljubiteljem: piscem leposlovja, snovalcem in pripovedovalcem pravljic, blogarjem, ljubiteljem družbenih omrežij …

Program

Dobra zgodba – moč njene vsebine, njenih junakov in strukture

Človeštvo je od nekdaj svoja ključna sporočila »zavilo« v zgodbe. Te so bile, so in bodo ostale univerzalni instrument komuniciranja. Pojavljajo se povsod, v poslu, umetnosti, raziskovanju, prostem času, športu, vzgoji in izobraževanju, pri nastopanju, prepričevanju, pogajanjih, kreiranjih oglasnih sporočil … Vsak trenutek je primeren za zgodbo in vsak trenutek je lahko zgodba. Pomembno pa je eno: ZGODBA MORA BITI DOBRA. Le takšno si zapomnimo, nas prepriča in jo pripovedujemo naprej.

 

Ustvarjanje zanimivih in privlačnih zgodb v profesionalnem in privatnem življenju

V poslovnem, privatnem, resničnem in navideznem svetu se dogaja na tisoče stvari, zanimivih, običajnih in takšne, ki jih sploh ne opazimo. Prav vsaka od njih pa lahko postane privlačna zgodba. Naučili se bomo kaj privlači, kaj daje težo in kaj prepriča. Lotevali se bomo situacij, dogodkov in zamisli, ki bodo postali prepričljiva zgodba. Pisali bomo fantazijske zgodbe in lastno zgodbo preoblikovali v zgodbo z veliko začetnico …

 

Praktično delo – vaje

Ves čas se bodo vrstile različne vaje na primerih iz prakse, ki bodo pri udeležencih ustvarjale pravilen odnos do zgodbe, primeren način priprave zgodbe ter pokazale, da je zgodba univerzalno sredstvo pri vseh oblikah komuniciranja, pripovedovanja in drugih oblikah človeških interakcij. Na srečanju bomo izvedli naslednje delavnice:

  • moja zgodba in kritična ocena
  • nova zgodba o že znani zgodbi
  • ena in ista zgodba v treh dolžinah
  • izmišljanje novih besed
  • definiranje karakterjev
  • zgodba za določeno blagovno znamko
  • zgodba na podlagi racionalnih dejstev
  • kako pripraviti video zgodbo
  • novoletna voščilnica kot zgodba

Predavatelj

Dr. Andrej Pompe 
je avtor, predavatelj, podjetnik, komunikolog, pisec in umetnik. Njegove stvaritve je mogoče najti tako na področju ustvarjalnega razmišljanja, trženja, strateškega upravljanja znamk kot področju glasbe, pisane besede in likovne umetnosti. Njegova multidisciplinarnost in široka miselna usmerjenost mu omogočata povezovanja različnih svetov v nove dimenzije, različnih idej v nove ideje, različnih pogledov v nove poglede. To je bistvo ustvarjalnosti, ki jo vpleta v vse pore življenja, s čimer vedno znova dokazuje njeno moč ter njen pomen v podjetništvu, znanosti, umetnosti in vsakdanjosti.  


Kotizacija

198,00 € + 22%
Plačilo z DDV znaša 241,56 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Prijavite se Obvesti me o naslednjem terminu >

Dodatne ugodnosti

Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!

Povejte naprej: