« Nazaj na Koledar izobraževanj
Umetnost VODENJA SODELAVCEV s postavljanjem vprašanj
Začnite voditi in učinkovito motivirati
31. 5. 2024 - 9:00 - 15:30
228€Termin
- Datum:
- 31. 5. 2024
- Trajanje:
- 9:00 - 15:30
- Cena (bez DDV):
- 228€
- Event Kategorije:
- Razvoj kadrov, timov in coaching, Vodenje & Komunikacija
- Prijavite se:
- Prijavite se
Lokacija
- Agencija POTI
- Stegne 7, Ljubljana 1000 + Google zemljevid
Kontakt
- Agencija POTI – z znanjem do cilja!
- Telefonska številka:
- 01 511 39 20
- E-naslov:
- info@agencija-poti.si
V petem stoletju pred našim štetjem je grški filozof Socrat pričel z metodo učenja v kateri je postavljal enostavna vprašanja, ki so ljudi prisila v to, da so priznali to, česar niso vedeli.
V današnjem času je umetnost vodenja sodelavcev v tem, da jih znate pravilno motivirati. Za to pa jih je potrebno poznati. Spoznate pa jih tako, da jim postavljate vprašanja. S postavljanjem pravih vprašanj boste tako o njih izvedeli ključne stvari, ki vam bodo pomagale pri usmerjanju vaših sodelavcev v različnih situacijah v katerih se boste z njimi znašli.
Drugače se nam kar hitro zgodi, da nas naši sodelavci ne razumejo tako kot bi mi želeli. Saj je vsakdo od nas edinstvena oseba in stvari, ki jih vi poveste, vaši sodelavci filtrirajo skozi njihov sistem vrednot, ki pa je je popolnoma drugačen od vašega. Zaradi česar tudi to kar vi poveste razumejo popolnoma drugače in ena izmed ključnih napak, ki se pojavlja je ta, da mislimo, da nas drugi razumejo tako kot mi mislimo, da nas razumejo.
Umetnost učinkovite komunikacije je v tem, da sogovornika prepričamo z njegovimi lastnimi argumenti, ne pa z vašimi. To pa lahko dosežete s pravilnim postavljanjem vprašanj.
Kaj pa, ko se vi znajdete v vlogi izpraševalca:
- ali veste kako pravilno odgovoriti na vprašanje?
- ali poznate ključna pravila odgovarjanja na vprašanj?
- ali se znati izviti iz vprašanj ko želi nekdo manipulirati z vami?
V sodobnem vodstvenem okolju je ključnega pomena razvijanje veščin, ki spodbujajo odprt dialog, kreativno razmišljanje in samostojno reševanje problemov znotraj ekip. Delavnica je zasnovana tako, da vam nudi praktične tehnike za izboljšanje teh sposobnosti, z učenjem, kako postavljati učinkovita vprašanja, ki vodijo do globljega razumevanja in boljših rešitev. Udeležba na tej delavnici vam bo omogočila, da razvijete svoj stil vodenja, ki bo temeljil na zaupanju, spoštovanju in medsebojni podpori, ter tako povečate produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih.
Dodana vrednost te delavnice ni zgolj v izboljšanju vaših komunikacijskih veščin, temveč tudi v spodbujanju kulture odprtosti in inovativnosti v vaši organizaciji. Naučili se boste, kako s pravimi vprašanji spodbuditi sodelavce k razmišljanju izven ustaljenih okvirjev, kar vodi do bolj inovativnih rešitev in večje učinkovitosti dela. Ta pristop ne le krepi odnose znotraj ekip, ampak tudi prispeva k razvoju vodstvenih kadrov, ki so sposobni soočati se z izzivi sodobnega poslovnega sveta na proaktiven in empatičen način.
Darilo za udeležence
Dobili boste tudi priročnik vprašanj s primeri uporabe v različnih situacijah v katerih se lahko kot vodja znajdete. V priročniku boste dobili tudi informacijo v katerih situacijah uporabiti katere vrste vprašanj in na kakšen način.
Zakaj sploh spraševati?
- obvladovanje samega sebe z vprašanji,
- vodenje sodelavcev z vprašanji.
Vprašanja, ki si jih morate prvo postaviti sami – 50 ključnih vprašanj
Tipi vprašanj:
Osnovna:
- odprta,
- zaprta,
- direktna,
- indirektna.
Ostali:
- vodilna,
- retorična,
- zvita,
- Sokratova,
- hipotetična,
- razjasnjujoča,
- zaprta z dvojnim možnim odgovorom,
- divergentna,
- konvergentna,
- filtrirana,
- dvojna direktna,
- redirektna,
- negativna,
- reflektivna,
- tiha,
- odgovor z vprašanjem, …
Ko postavljate vprašanja:
- osnovne napake,
- pravila,
- lastnosti dobrega izpraševalca,
- priprava je 90% uspeha,
- načini in stili postavljanja vprašanj,
- besede, ki se jim je potrebno izogibati,
- etičnost uporabe in možnost zlorabe.
Uporaba v praksi:
- strategija,
- težka vprašanja,
- follow up,
- preizkušanje.
Kako pa je z odgovori?
14 ključnih pravil
Poslušanje
- razlika med slišanjem in poslušanjem,
- zakaj poslušati?
- 6 ključnih napak poslušanja.
Mojstrstvo
- afirmacije,
- motivacija,
- sprememba navad,
- sprememba prepričanj,
- sprememba pogledov,
- odločitve.
Mag. Peter Babarović
je magistriral s področja podjetništva in sicer na temo “Kakovostno ravnanje s čustvi v podjetju” in trenutno vodi lastno podjetje s svetovno uveljavljeno blagovno znamko na področju zdravega življenjskega sloga in z le-tem povezanimi izdelki. Vedno stremi k drugačnosti, konkurenčni prednosti in odlični uporabniški izkušnji svojih strank s celega sveta. Vzpostavil je svoj učinkovit sistem uspešnega postavljanja in doseganja ciljev ter lastne odgovornosti za uspeh. Ob tem že več kot 20 let poučuje japonsko borilno veščino Aikido, 5 let pa tudi še veščino Systema.
Svoje bogate izkušnje in strokovno znanje že vrsto let deli kot avtor strokovnih člankov ter kot odličen in energičen predavatelj navdušuje udeležence izobraževanj na področju vodenja sodelavcev, komuniciranja, osredotočenosti pri delu – toka produktivnosti, razumevanja ter razvoja lastnega potenciala, doseganja ciljev, zavedanja in prevzemanja odgovornosti za uspeh, time management-a, …
- Učinkovita (re)organizacija = FIT organizacija | Organizacijski Design
- Učinkovito uvajanje in obvladovanje sprememb po svetovno priznanem standardu (Standard for Change Management©) – sodobna orodja in agilni pristopi
- (Ne)finančno nagrajevanje – učinkovito motiviranje zaposlenih
- TOK PRODUKTIVNOSTI I 6 stebrov učinkovitosti in osredotočenosti pri delu
- Top SKILLS
- V praksi učinkovit »TIME MANAGEMENT« – uspešno dosezite zastavljene cilje
- Sestanki – izguba časa ali dodana vrednost podjetja?
- Dress For Success – za uspešen slog, ki odraža vašo unikatnost
- Metode uspešnih pogajanj
Kotizacija
228,00 € + 22 % DDV
Plačilo z DDV tako znaša 278,16 € in vključuje strokovno predavanje, prikaz primerov iz prakse z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na izobraževanju in prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. SI56 3300 0000 1159 917, odprt pri Addiko Bank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo izobraževanja. Po izobraževanju vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.
Dodatne ugodnosti
Zgodne prijave: 10 % popust za prijavo in plačilo do 3 tedne pred izvedbo izobraževanja.
Fizične osebe: stalni 30 % popust na kotizacijo.
Ugodnosti se ne seštevajo!
© Agencija POTI d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.
V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe termina izvedbe izobraževanja.