PRENOVLJENO Vitko (lean) pisarniško delo - najboljše orodje za učinkovito optimizacijo vašega dela

Uporaba metodologij six sigma in vitkega poslovanja v vaših procesih za enostavno povečanje odličnosti in produktivnosti!

Ali veste, da je vzrok za 30 - 50 % stroškov v organizacijah počasnost in/ali ponovno izvajanje aktivnosti?

Kolikokrat ste vi spremenili svoje rutinsko delo  v zadnjem letu z namenom izboljšati vašo storitev?

Vas zanima kako odpraviti vzroke za 80 % zamud in čakanj?

Vas zanima kaj vas lahko nauči Jack Welsh o uporabi metodologij six sigma in vitkega poslovanja v vaših  procesih?

 

Storitveni procesi (administrativni, prodajni, nabavni, razvojni, pravni, kadrovski, ...) predstavljajo kar 80 % svetovnega BDP! Delo, ki ga vaša stranka ne vidi kot dodano vrednost pa predstavlja kar 50 % stroškov celotne storitve. In kar je več, povprečna učinkovitost cikla storitvenega procesa je manjša od 10 %! Ste v teh statističnih podatkih prepoznali vašo pisarno? Vam trenutni procesi in sistemi upočasnjujejo zaposlene, tok dokumentov in informacij, kronične motnje pa onemogočajo zaposlenim, da se osredotočijo na svoje delo? 

 

»Vitka« pisarna omogoča stalno uporabo orodij vitkega poslovanja in six sigma na prilagojen način. S sodelovanjem med vsemi udeleženci verige omogoča transformacijo k poslovni odličnosti, povečanju produktivnosti, večjemu zadovoljstvu vseh deležnikov procesa in k povečanju ustvarjenega denarnega toka. 

Hitreje in enostavneje ter fleksibilnejše so ključne koristi »vitke« pisarne, njen cilj pa je zmanjšati napake, da se le-te ne bodo več pojavljale in bodo naše aktivnosti opravljene le enkrat in takrat odlično.

Vitko (lean) pisarniško delo - najboljše orodje za učinkovito optimizacijo vašega dela
TERMIN: 20. 2. 2019 (od 9:00 do 15:30) Prijavite se

Večina transformacij v »vitko« pisarno temelji na popisu toka dodane vrednosti, a to je le del rešitve za zmanjšanje “muda”. Ne pozabite, »vitka« pisarna temelji tudi na polni vključitvi zaposlenih, izboljšanju njihovega zavedanja ter izboljšanju osebnih delovnih navad, da lahko vsak učinkovito sodeluje v celotnem procesu, pa naj bo to pri likvidaciji računov, pri pripravi marketinškega načrta uvajanja novega izdelka oz. storitve, pri usklajevanju kontov ali pri obdelovanju večje količine dokumentov. Ste vedeli, da je več kot polovico prihrankov v General Electricsu prišlo iz storitvenih funkcij kot so nabava, razvoj in prodaja? 

Program

Vitko poslovanje in vitka transformacija

  • načela vitkega poslovanja,
  • pogoji in zahteve za uvajanje vitke pisarne.  

 

Principi odličnosti v vitki pisarni

  • oblikuj vitke procese,
  • zagotovi pretok vitkih procesov,
  • vizualiziraj vitke procese.  

 

Orodja za vpeljavo vitke pisarne

  • storitvene skupine,
  • takt procesa,
  • načela ozkih grl,
  • načela čakalnih vrst,
  • sistemi upravljanja sprememb v naročilih,
  • 7 izgub v pisarni.  

 

Učenje in trening vpeljave vitke pisarne s prikazom na praktičnih primerih

 

Napake pri uvajanju vitke pisarne

 

 

 

Predavatelj

Gašper Prevodnik, LSSBB,

se že vrsto let ukvarja s procesnim in projektnim upravljanjem v storitvenem sektorju, kjer je uspešno vodil, preobrazil in optimiziral vrsto poslovnih procesov. Je nosilec strokovnega mednarodnega certifikata LSSBB, Lean Six Sigma Black Belt. Od leta 1999 deluje v finančnem sektorju, kjer se je od 2008 leta naprej ukvarjal s procesnim upravljanjem in optimizacijo posameznih poslovnih procesov. Je predlagatelj ustanovitve Lean Inštituta Slovenija. Na Slovenskem inštitutu za revizijo predava predmet Upravljanje poslovnih procesov ter informacijske tehnologije in z njo povezanih tveganj.

 

Kotizacija

208,00 € + 22%
Plačilo z DDV znaša 253,76 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Prijavite se Obvesti me o naslednjem terminu >

Dodatne ugodnosti

Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!

Povejte naprej: