Jezikovna odličnost pri poslovnem (in zasebnem) komuniciranju

Načelo "Napiši sporočilo in povedal ti bom, kdo si" velja tako za poslovno kot zasebno življenje. Vsak pisni izdelek je ogledalo posameznika in organizacije, ki jo ta predstavlja.

Na praktični delavnici bomo opozorili na različne pravopisne ter slovnične značilnosti pri pisanju različnih besedilnih vrst ter pomen jezikovnega bontona.

Na praktični delavnici bomo opozorili na različne pravopisne ter slovnične značilnosti pri pisanju različnih besedilnih vrst ter pomen jezikovnega bontona.

Ali vas zanima, kaj je iz jezikovnega (in vsebinskega) zornega kota narobe, če

  • nam v oglasih ponujajo kreme za gume, šampon za lase in ugodne jakne;
  • nas vabijo na Valentinovo na ples;
  • nas prepričujejo, naj poskrbimo za naše lase?

Ali vas zanima, ali res (le) pred ki, ko, ker, da če vejica skače in kaj je narobe v zapisu datuma 07.01. 2015 ter besedni zvezi g. Novakova Ana?
Ali vas zanima, kaj vsebuje elektronsko sporočilo, napisano v skladu z jezikovnim bontonom?

Ali vas zanima, kateri izraz je zamenjal zadnjo točko v vabilu na sestanek (Razno)?

Če ste odgovorili na katero vprašanje z DA, vabljeni na praktično delavnico, na kateri bomo pripovedovali, utemeljevali, razlagali, kaj je jezikovno prav in kaj narobe.

Delavnica je namenjena vsem, ki ustvarjate pisna sporočila za različne naslovnike (tako znotraj ustanove kot tudi z zunanjimi deležniki) ter želite, da so ta brezhibno zapisana. 
Danes namreč vsako delovno mesto zahteva tudi za pisanje usposobljenega posameznika, saj zaposleni vsak dan pošljemo s svojega naslova veliko elektronskih sporočil.


Povejte naprej: