Učinkovite tehnike prepričevanja pri pogajanjih

Uporabite najsodobnejše ugotovitve o delovanju možganov in izpopolnite vaš pristop k pogajanjem.

Za uspeh v (poslovnih) pogajanjih je nujno potrebno razumeti, kaj se dogaja v možganih naših sogovornikov. Najprej zato, da razumemo, kako sprejemajo odločitve, pa seveda tudi zato, da razumemo, kako vplivati na te odločitve.
Učinkovite tehnike prepričevanja pri pogajanjih

Vas zanima:

•    Kako postaviti cilje in strategijo poslovnih pogajanj?
•    S katerim uvodnim korakom začeti pogajanja in kako jih pripeljati do končnega cilja?
•    Kako prepričati sogovornika, s poudarkom na najbolj običajnih logičnih odklonih, ki jih odkriva vedenjska ekonomija?
•    Kako sprejemamo odločitve?
•    Kako razumemo sporočila?
•    Kaj vemo o delovanju možganov in kako to uporabimo v svojo korist?

Pri vseh teh vprašanjih si lahko pomagamo z najsodobnejšimi ugotovitvami sodobne psihologije in ekonomije.

 

Namen praktične delavnice:

Predstavljene bodo ugotovitve sodobne znanosti s konkretnimi vajami, ki vam bodo pomagale bolj učinkovito nastopati v poslovnih pogajanjih. Prikazana bo tudi osnovna možganska arhitektura odločanja in komuniciranja, od razmerja med čustvi in racionalnostjo do delovanja zavesti in podzavesti. Posebna pozornost bo posvečena proceduri prepričevanja, s poudarkom na najbolj običajnih logičnih odklonih, ki jih odkriva vedenjska ekonomija. Spoznali pa se boste tudi z najbolj učinkovitimi orodji za oblikovanje sporočil, ki bodo pri drugih dosegle želeni cilj. 

 

Program

Možganska arhitektura odločanja in komuniciranja

•    Kaj uporabnega vemo o delovanju možganov?
•    Kako razumemo sporočila?
•    Kako sprejemamo odločitve?
•    Racionalnost in čustva, zavest in podzavest, najbolj pogosti odkloni v procesu odločanja…

Orodja učinkovitega komuniciranja in prepričevanja

•    Zakaj možgani požirajo zgodbe in kako vzgodbiti vaše cilje
•    Kaj so konceptualni okviri in kako jih oblikovati?
•    Kako učinkovito oblikovati sporočila?
•    Zakaj so pomembne metafore?
•    Kako oblikovati konkretne strateške okvire in zgodbo za vaša poslovna pogajanja?

Procedura učinkovitega komuniciranja in prepričevanja

•    Kako pomiriti čustva in vzpostaviti stik?
•    Kako voditi misli drugega do želenega cilja?
•    Nevro govor v 7 korakih.
•    Kako prepoznati in kako se izogniti najbolj pogostim logičnim odklonom (bias)?
•    Program korakov za vaša poslovna pogajanja

 

Predavatelj

Mag. Sebastjan Jeretič
Je strokovnjak s področja strateškega komuniciranja z dolgoletnimi izkušnjami iz gospodarstva in politike. Je eden pionirjev nevromarketinga v Sloveniji ter certificiran praktik Nevro Lingvističnega Programiranja in v svojem delu uporablja sodobna dognanja o tem, kako delujejo naši možgani in kako te biopsihološke ugotovitve uporabiti v praksi. Združuje znanje s področja nevroretorike in kognitivne lingvistike z izkušnjami na polju promocijskih kampanj in oblikovanja javnih podob posameznikov in korporacij.

Kotizacija

208,00 € + 22 % DDV
Plačilo z DDV znaša 253,76 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

Obvesti me o naslednjem terminu >

Ugodnosti

Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!

Povejte naprej: