NOVO Kako dvigniti kreativni (ustvarjalni) IQ

Odkrijte kreativca v sebi in spodbudite k temu tudi vse sodelavce

Kako s kreativnostjo povečati prodajo?

Kako s kreativnostjo prepričati in navduševati?

Kako s kreativnostjo dosegati poslovni uspeh?

Kako s kreativnostjo polepšati vsakršno obliko življenja?

Kako v nekaj korakih ugotoviti, da smo v bistvu vsi kreativni, a tega enostavno ne opazimo? 

 

Kreativnost je osebni kapital, nadgradnja znanja in veščin, je višji nivo inteligence. Znanje in veščine so najpogosteje rutina in ne prinesejo napredka. Korak od doseženega so novi pogledi na obstoječe, so nove rešitve, nove uporabe, nove vrednosti.

 

Kreativnost je tudi skupinski kapital. Več zamisli pomeni večje bogastvo. Izmenjava idej je valilnica novih zamisli in rešitev. Kroženje idej vliva optimizem, vliva zavedanje, da je mogoče izdelke, storitve, dejanja, komunikacije, stvaritve izboljševati, predrugačiti, prenoviti, narediti na povsem na nov način.

 

Ustvarjalnost generira optimizem, optimizem generira srečo.

Kako dvigniti kreativni (ustvarjalni) IQ
TERMIN: 31. 8. 2018 (od 9:00 do 14:30) Prijavite se

Prvi korak do kreativca v sebi je: »Dovolim si biti ustvarjalen. Hočem videti in narediti stvari drugače kot drugi.«

 

Drugi korak temelji na osebnem spoznanju, da šele velika količina idej pripelje do briljantne ideje in da je zagotovo vsaj 50% vseh idej neumnih, kar pa še ne pomeni, da so destruktivne – pogosto namreč sprožijo nove zamisli.

 

Tretji korak narekuje: »Upam si povedati, česa sem se spomnil. Ni me strah kritik saj vem, da običajno kritizirajo tisti, ki sami nimajo idej ali pa so ljubosumni, ker so njihove zamisli površinske.«

 

Četrti korak nas poduči, da je potrebno ideje deliti z drugimi, saj le tako uvidimo kako naše zamisli učinkujejo na okolje. Pri tem je ključno spoznanje in sprejemanje, da je vsaka kritika, pa če je še kako boleča, namig, da z našo idejo ni vse tako kot si mislimo sami.

 

Peti korak pravi: »Četudi nimam vselej idej in zamisli, si pomagam s tehnikami in orodji, ki iz mene izvabijo rešitve, o katerih prej nisem niti sanjal.«

 

Šesti korak je ključen: »Če želim priti do spoznanj o lastni kreativnosti in če želim spoznati orodja,. Ki dajejo ustvarjalnosti krila, potem se moram udeležiti delavnice »Odkrijte kreativca v sebi.«

 

Kreativnosti se bomo naučili in spoznali bomo enostavne, a učinkovite metode za ustvarjanje idej in iskanje novih, učinkovitejših in drugačnih rešitev.

 

Na delavnici bomo ustvarjali, kombinirali, iskali, reševali – sami, v parih in v skupini. Ne pozabite: Kreativnost je pismenost 21. stoletja.

 

Cilji praktične delavnice:

  • motivirati ljudi k sodelovanju, k usmerjenemu razmišljanju ter ustvarjanju in obenem prepoznavanju kako lahko z malo vloženega časa pridemo do velikih ter zelo  uporabnih rešitev in idej,
  • porušiti ovire v glavah, ki nam onemogočajo, da bi svojo inovativnost in ustvarjalne sposobnosti bolje izkoristili,
  • osvojiti številne nove tehnike vzpodbujanja kreativnosti in motiviranja.

 

4 razlogi za udeležbo na delavnici:

  • inovacijska usmerjenost je dolgoročna strateška prednost – je potencial, katerega razsežnost je neomejena,
  • kdor ustvarja inovativne spremembe je tržni vodja,
  • empatija in ustvarjalnost sta ključna gradnika pripadnosti in zvestobe, tako kupcev, kot zaposlenih,
  • inovacijska kultura zagotavlja poslovno superiornost = pot do inovativnih rešitev problemov in ustvarjalnih produktov.

Program

  • Inovativnost je vsepovsod okrog nas – potrebno jo je le izvabiti iz sivih celic zaposlenih.

Vsak trenutek je lahko inspiracija. Vsak trenutek je dober za iskanje rešitev in generiranje idej. Zmotno je mišljenje, da je za ideje in rešitve potrebno veliko časa. Zaposleni mora imeti občutek, da njegovo delo pomembno doprinese k celotnemu uspehu.

  • Hitro in učinkovito do poslovnih rešitev – čas je zlato, dobre ideje so bogastvo

V poslovnem in tudi drugačnem življenju je mogoče uporabiti na desetine tehnik, ki dajejo takšne in drugačne odgovore na izzive, ki so postavljeni pred udeležence. Vendar le nekaj od njih res »dela« in prinaša konkretne rezultate.

  • Tri najuspešnejše in v praksi neštetokrat dokazane metode:

  • TABLA ZGODB, ko želimo iz množice rešitev in idej izluščiti najboljše,
  • SCAMPER, ko vemo, da bi morali nekaj spremeniti v poslovanju, a ne vemo česa bi se oprijeli,
  •  BRAINSWORMING, ko se pojavi problem in ga želimo na najbolj učinkovit način rešiti.
  • Praktično delo

S pomočjo primerov iz prakse (lahko tudi primerov, ki jih bodo predhodno posredovali udeleženci), bomo spoznali, kako s pravilnimi pristopi k inovativnosti pridemo do resnih in uporabnih rezultatov za podjetje.

 

    Predavatelj

    Dr. Andrej Pompe
    je avtor, predavatelj, podjetnik, komunikolog, pisec in umetnik. Njegove stvaritve je mogoče najti tako na področju ustvarjalnega razmišljanja, trženja, strateškega upravljanja znamk kot področju glasbe, pisane besede in likovne umetnosti. Njegova multidisciplinarnost in široka miselna usmerjenost mu omogočata povezovanja različnih svetov v nove dimenzije, različnih idej v nove ideje, različnih pogledov v nove poglede. To je bistvo ustvarjalnosti, ki jo vpleta v vse pore življenja, s čimer vedno znova dokazuje njeno moč ter njen pomen v podjetništvu, znanosti, umetnosti in vsakdanjosti.

    Kotizacija

    198,00 € + 22%
    Plačilo z DDV znaša 241,56 € in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici, prigrizke in napitke med odmori. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. 30000-0005076725 pri Sberbank d.d., najkasneje 3 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije.

    Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!

    Prijavite se Obvesti me o naslednjem terminu >

    Ugodnosti

    Za prijave in plačila do 3 tedne pred izvedbo posameznega izobraževanja, vam nudimo 10 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 40 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
    Ugodnosti se ne seštevajo!


    Povejte naprej: