Katere so 3 bistvene stvari za uspeh podjetja?!

V današnjem času so podjetja izpostavljena ostri in hudi konkurenci, pri čemer je vse bolj pomembno koliko kreativnosti in inovativnosti premorejo, kako so podjetja vodena ter kakšno vlogo igra pri vsem tem čustvena inteligenca.

»Kreativnost je edina resnična prednost.«, je nekoč dejal Young, nekdanji predsednik družbe Hewlett-Packard.
Z njeno pomočjo se otresemo konkurence in nam ni potrebno tekmovati z drugimi na področju cen, dobavnih rokov in kakovosti, torej tam, kjer je »gneča« največja. Inovativnost je mati napredka in kreativnost je oče uspeha. Sta širokopasoven način razmišljanja, odprta kultura vedenja, sodelovanje ter volja sprejemati in dajati. Sta nematerialno bogastvo, ki ga znajo izkoriščati pravi podjetniki menedžerji in vodje. Sta navdih, gonilo in način delovanja, ki ne zahteva bančnih kreditov ter obratnega kapitala. Vpeta v organizacijsko kulturo vlivata med zaposlene občutek napredka, sodelovanja in pomembnosti vloge slehernega posameznika. In kar je najpomembnejše – vsak je lahko kreativen in inovativen, le možnost in spodbudo potrebuje.


Uspeh podjetja je seveda v veliki meri odvisen tudi od (vizije in) sposobnosti vodstva. Pri tem je pomembno, da vodje spoznajo, da je uspeh tako na organizacijskem, kot na osebnem nivoju ne mogoč, če sami nimamo leska v očeh in ne vključujemo sodelavcev v uresničevanje skupne vizije. 

Na seminarju boste spoznali kako vzpodbuditi ta lesk v očeh in na kakšen način komunicirati s sodelavci, da imajo občutek pripadnosti. Vaši sodelavci se namreč vedno sprašujejo tri stvari:

1) ali moj vodja ve kam gre,

2) ali mu je mar zame,

3) ali mu lahko zaupam.

V kolikor je na katero od zgornjih vprašanj odgovor ne, obstaja zelo velika verjetnost, da sodelavci v krizni situaciji ne bodo šli z vami. Torej je naloga in odgovornost vodje, da poskrbi, da so vsa vprašanja odgovorjena z da.

Na seminarju boste lahko praktično preizkusili, česa smo ljudje dejansko zmožni - in zmožni smo veliko več, kot si nas večina predstavlja.

Brez (vsakega) dvoma je pomen čustvene inteligence v podjetjih,eno najpomembnejših področij bodočega  razvoja posameznega podjetja. Iskati pot razvoja brez upoštevanja te tako pomembne kategorije, pomeni zaiti v slepo ulico. Raziskave so pokazale, da IQ predstavlja le 20% dejavnikov, ki določajo življenjski uspeh, preostalih 80% pa sodi na področje EQ.

"Čustva dajejo hladnemu razumu vrednost, barvitost in žlahtnost doživljanja, mišljenja in izražanja, inteligentnost pa čustvom logični pomen in obvladljivost. " Mayer

Prav zato morajo podjetja, ki želijo napredek in dolgotrajni uspeh, vse zaposlene skupaj z vodilnimi kadri izobraževati in nenehno nadgrajevati na področju razvoja čustvene inteligence!  

Povejte naprej: